تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 22:54
کد خبر : 66733

روایتی تلخ اما پندآموز از عمق بازار سهام

روایتی تلخ اما پندآموز از عمق بازار سهام

در جریان این برنامه سرمایه‌گذارشو در ادامه سری برنامه‌های به اشتراک گذاری تجربیات همراه حسین خزلی کارشناس ارشد بازار سرمایه و کارگزار سابق بورس، به بیان روایتی از تجربیاتی که وی در جریان سالیان فعالیت خود در بازار سرمایه کسب کرده است پرداخته شد. اقتصاددان: حسین خزلی در ابتدا گزیده‌ای از نقاط عطف زندگی کاری

در جریان این برنامه سرمایه‌گذارشو در ادامه سری برنامه‌های به اشتراک گذاری تجربیات همراه حسین خزلی کارشناس ارشد بازار سرمایه و کارگزار سابق بورس، به بیان روایتی از تجربیاتی که وی در جریان سالیان فعالیت خود در بازار سرمایه کسب کرده است پرداخته شد.

اقتصاددان: حسین خزلی در ابتدا گزیده‌ای از نقاط عطف زندگی کاری خود را بازگو نمود و مسیر شغلی که طی کرده است را توصیف کرد. وی در سن ۲۷ سالگی از طرف سازمان حراست کل کشور به مدیر حراست کارگزاران بورس شد که خود این سازمان تبدیل سازمان بورس اوراق بهادار شده است.

جناب خزلی در ویدئو این موضوع را ذکر می‌کنند که گروه مالی کیان همان هلدینگ مالی نورالانوار است. گروه مالی کیان در سال ۱۳۹۵ و با نام مدیریت سرمایه کیان تاسیس شده است و ارتباطی به هلدینگ نورالانوار ندارد. کیان، سهام گروه مالی نورالانوار را به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه خود خریداری کرد. این شرکت بعدتر به گسترش سرمایه کیان تغییر نام داد و هم اکنون یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه مالی کیان است.

او در ادامه داستان و حواشی که پیرامون نماد فاذر رخ داده است را مفصلا تشریح کرد و به نکات تلخ و شیرینی که در این برهه زمانی کسب کرده است پرداخت. لازم به ذکر است اتفاقات و رخدادهایی که وی در این بازه زمانی تجربه کرده است به گفته وی سخت‌ترین سالها و تجربیاتی است که وی کسب کرده است.

وی به تشریح این موضوع پرداخت که در صورتی که می‌خواهید در ایران کارهای بزرگ کنید، علاوه بر اینکه ریسک‌های خود را می‌سنجید باید تیم حقوقی و وکلای قوی هم در اختیار داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....