تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 20:31
کد خبر : 79083

رشد ۱۳۰ درصدی یک شرکت خودرویی بورس

رشد ۱۳۰ درصدی یک شرکت خودرویی بورس

بر اساس اطلاعیه‌هایی که امروز در سایت کدال منتشر شد، سه شرکت گزارش فعالیت یک ماهه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟  کدال امروز میزبان صورت مالی یک ماهه چندین شرکت بود. بر همین اساس شرکت‌های زامیاد، ذوب روی اصفهان و آهن و فولاد ارفع صورت مالی یک ماهه خود را

بر اساس اطلاعیه‌هایی که امروز در سایت کدال منتشر شد، سه شرکت گزارش فعالیت یک ماهه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

 کدال امروز میزبان صورت مالی یک ماهه چندین شرکت بود. بر همین اساس شرکت‌های زامیاد، ذوب روی اصفهان و آهن و فولاد ارفع صورت مالی یک ماهه خود را منتشر کردند.

خزامیا

شرکت زامیاد با نماد خزامیا صورت مالی یک ماهه منتهی بهمن ماه خود را در کدال به‌روز کرد. فروش شرکت در بهمن ماه رشد ۸۰ درصدی نسبت به دی داشت و به مبلغ ۱۱۸۰ میلیارد تومان رسید. میانگین فروش شرکت در ۱۰ ماه اخیر ۴۹۰ میلیارد تومان بوده است.

کل مبلغ فروش شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن حدودا به ۶۱۰۰ میلیارد تومان رسید که رشد ۸۰ درصدی را نسبت به دوره مشابه پارسال نشان می‌دهد.

زامیاد در ماه گذشته ۴۹۶۰ نوع وانت فروخت که در مقایسه با دی ۹۰ درصد و نسبت به میانگین ۱۰ ماه گذشته رشد ۱۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. نرخ فروش وانت‌های تک سوز و دوگانه سوز شرکت در این ماه بدون تغییر محسوس نسبت به ماه گذشته به ترتیب برابر  ۲۲۷ و ۲۳۷ میلیون تومان فروخته شد.

ذوب روی اصفهان با نماد فروی در بهمن ماه فروش ۹ میلیارد تومانی ثبت کرد که افت ۷۲ درصدی را نسبت به دی ماه نشان می‌دهد.

مقدار فروش شمش روی در دی ۳۸۳ تن بوده که با ۸۱ درصد کاهش، به ۷۲ تن در بهمن رسیده است. نرخ فروش شمش روی این شرکت سه درصد نسبت به دی افزایش پیدا کرده‌ است.

فروش فروی از ابتدای سال مالی تاکنون ۴۵۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته یک درصد رشد داشته است.

ارفع

آهن و فولاد ارفع با نماد ارفع گزارش یک ماهه منتهی به بهمن ماه را در کدال منتشر کرد. درآمد این شرکت در بهمن ماه، ۱۱۲۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۲۲ درصد و نسبت به میانگین درآمد ماهانه ۱۰ ماه ابتدایی سال ۶۰ درصد بیشتر بوده است.

ارفع در ۱۱ ماه ابتدایی امسال، حدودا هشت هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد کرده است.

همچنین در این ۱۱ ماه حدود ۶۱۴ هزار تن شمش فروخت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افت ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

آهن و فولاد ارفع در بهمن ماه به واسطه صادرات ۸۰ هزار تن شمش فروخت که نسبت ماه قبل ۱۱۰ درصد رشد کرد. نرخ شمش داخلی و صادراتی نیز ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

برای پیش‌بینی وضعیت بازارها در سال ۱۴۰۱ می‌توانید در اولین وبینار تخصصی تجارت‌نیوز با موضوع «بهترین سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱» شرکت کنید.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....