تاریخ انتشار : جمعه 18 آذر 1401 - 18:32
کد خبر : 109583

رشد معاملات سهام در هفته نزول شاخص کل

رشد معاملات سهام در هفته نزول شاخص کل

در روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام روند صعودی داشت و میانگین روزانه آن بیشتر از هفته پیشین بود. اما رشد معاملات خرد با افت شاخص کل و تداوم خروج پول حقیقی از بازار همزمان بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام رشد کرد و به رقم ۲ هزار و ۹۹۵

در روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام روند صعودی داشت و میانگین روزانه آن بیشتر از هفته پیشین بود. اما رشد معاملات خرد با افت شاخص کل و تداوم خروج پول حقیقی از بازار همزمان بود.

در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام رشد کرد و به رقم ۲ هزار و ۹۹۵ میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد شد و روز دوشنبه به رقم ۳ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان بالغ شد. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به ۳ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان رشید. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به ۴ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان رسید تا پس از ۴ هفته بار دیگر به کانال ۴ هزار میلیارد تومانی برگردد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پرسون ،   میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۳ هزار و ۵۱۵ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۲۸۷ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۷ درصدی داشته است. بدین ترتیب شاهد رونق نسبی معاملات سهام بودیم.

در هفته اخیر نمادهای خودرویی صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات به خگستر، خودرو و خساپا اختصاص داشت.

در جدول حجم معاملات نیز، در روز شنبه شستا پیشتاز بود اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه خودرو به صدر رفت و در دو روز پایانی هفته خساپا بیشترین حجم معاملات را داشت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....