تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 21:35
کد خبر : 109110

رشد قیمت سکه

رشد قیمت سکه

قیمت سکه امروز در زمان نوشتن این گزارش ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود که در مقایسه با روز قبل ۵۰ هزار تومان بالاتر بود نرخ دلار متشکل هم روز گذشته در محدوده ۳۳ هزار و ۳۸۵ تومان بسته شد و در بازار امروز به یک قدمی کانال ۳۴ هزار تومان رسید. اقتصاددان: بازار

قیمت سکه امروز در زمان نوشتن این گزارش ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود که در مقایسه با روز قبل ۵۰ هزار تومان بالاتر بود نرخ دلار متشکل هم روز گذشته در محدوده ۳۳ هزار و ۳۸۵ تومان بسته شد و در بازار امروز به یک قدمی کانال ۳۴ هزار تومان رسید.

اقتصاددان: بازار ارز تهران در دومین روز هفته در حالی ثبات را تجربه کرد که بازیگران ارزی در بازارهای مجاور ایران شاهد پیشروی نرخ دلار بودند.

اسکناس آمریکایی امروز یکشنبه ۱۳ آذر ماه در هرات تقریبا ۳۵۰ تومان از دیروز بالاتر بود. در سلیمانیه هم قیمت دلار امروز بر روی پله اول کانال جدید معامله شد. نرخ حواله درهم امروز به یک قدمی کانال جدید رسید .

قیمت دلار صرافی ملی اعلام نشد

در سمت رسمی بازار هم امروز تا زمان نوشتن این گزارش سایت صرافی ملی قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود.روز گذشته در صرافی ملی قیمت دلار مسیر رشد را دنبال کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۲۳۳ تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شد.

قیمت دلار توافقی رنج شد

قیمت دلار توافقی در بازار امروز نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود.هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز به صورت توافقی در محدوده ۳۴ هزار و ۶۵۷ تومان به فروش رسید.

نرخ دلار متشکل در یک قدمی کانال ۳۴ هزار 

نرخ دلار متشکل هم روز گذشته در محدوده ۳۳ هزار و ۳۸۵ تومان بسته شد و در بازار امروز به یک قدمی کانال ۳۴ هزار تومان رسید. نرخ دلار متشکل امروز ۳۳ هزار و ۹۵۰ تومان بود که در مقایسه با قیمت بسته شده دیروز ۵۶۵ تومان بالاتر بود.

قیمت اونس طلا در بازار دیروز 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل رسمی بود. فلز گران بهای جهانی در بازار دیروز در محدوده ۱۷۹۷ دلار معامله شد.

قیمت طلا صعودی شد 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز جهش قابل توجهی را ثبت کرد. فلز زرد رنگ داخلی امروز  تقریبا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان بالاتر از روز قبل به فروش رسید. قیمت طلا امروز ۱ میلیون ۵۹۴هزار و ۸۰۰ تومان بود.

رشد قیمت سکه

قیمت سکه از روز یکشنبه ۶ آذر ماه وارد کانال ۱۷ میلیون تومان شد و در طول یک هفته رکورد جدید را ثبت کرد.بازار سکه امروز هم شاهد رشد قیمت سکه بود.قیمت سکه در زمان نوشتن این گزارش ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود که در مقایسه با روز قبل ۵۰ هزار تومان بالاتر بود

در شرایط فعلی سکه بازان معتقدند در صورتی که فلز زرد رنگ داخلی به نیمه کانال ۱۷ میلیون تومان برسد ممکن است در مرحله بعدی به سمت مرز مقاومتی جدید یعنی ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم حرکت کند.

رکورد زنی های نرخ سکه در حالی است که در هفته گذشته نهاد سیاستگذار  پس از فروش اوراق دلار و سکه از فروش گواهی شمش طلا در بورس کالا خبر داده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....