تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 18:58
کد خبر : 85141

رشد قیمت سه محصول ایران خودرو در بازار + جدول

رشد قیمت سه محصول ایران خودرو در بازار + جدول

امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان از آن دارد که سه محصول این شرکت در بازار با رشد یک میلیون تومان قیمت گذاری شدند. اقتصاددان: رشد قیمت برخی از پرتیراژهای ایران خودرو همزمان با رشد نرخ دلار رقم خورد. امروز دلار در بازار رشدی ۱۵۰ تومانی داشت. به گفته فعالان بازار

امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان از آن دارد که سه محصول این شرکت در بازار با رشد یک میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

اقتصاددان: رشد قیمت برخی از پرتیراژهای ایران خودرو همزمان با رشد نرخ دلار رقم خورد. امروز دلار در بازار رشدی ۱۵۰ تومانی داشت. به گفته فعالان بازار خودرو، این بازار در انتظار کوچکترین اتفاق برای نوسانی شدن است به همین دلیل است که با کمی بالا و پایین شدن نرخ دلار شاهد ایجاد تغییر در بازار هستیم.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمتی در این بازار در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که خریداران هنوز با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

امروز در بازار خودرو «سمند LX با موتورEF7 »، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس» و پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» در بازار رشد یک میلیون تومانی قیمت داشته اند.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر۲۸۰ میلیون تومان قیمت خوردف اما «سمند LX با موتورEF7 » با رشدی یک میلیونی ۳۲۳ میلیون تومان در بازار عرضه شد. از سوی دیگر امروز «سمند سورن پلاس» بدون تغییر ۳۲۱ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«رانا پلاس» هم امروز رشدی یک میلیونی در بازار داشت و ۳۳۳ میلیون به فروش رسید. «دنا معمولی» هم تغییر قیمت نداشت و ۳۸۵ میلیون تومان در بازار معامله شد. «دنا پلاس توربو اتومات» نیز بدون تغییر ۴۹۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان خانواده پژو ۲۰۷ نیز شاهد تغییر قیمت نبودیم و امروز «پژو ۲۰۷ دنده ای» ۳۸۶ میلیون تومان در بازار دست به دست شد و قیمت «پژو ۲۰۷ شقف شیشه ای» هم با رشد یک میلیونی در بازار به ۳۹۸ میلیون تومان رسید.

 رشد قیمت سه محصول ایران خودرو در بازار + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....