تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 19:28
کد خبر : 7894

رشد شاخص کل بازار بورس از رمق افتاد

رشد شاخص کل بازار بورس از رمق افتاد

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۲۵ واحد افت به ۲۱۹ هزار و ۷۲۹ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۱۷ واحد کاهش به ۱۴۶ هزار و ۱۴۴ واحد رسیدند. شاخص آزاد شناور نیز با یک هزار و ۵۶ واحد کاهش به رقم ۷۹۸ هزار و ۳۶۱ واحد رسید، شاخص بازار اول یک هزار

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۲۵ واحد افت به ۲۱۹ هزار و ۷۲۹ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۱۷ واحد کاهش به ۱۴۶ هزار و ۱۴۴ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با یک هزار و ۵۶ واحد کاهش به رقم ۷۹۸ هزار و ۳۶۱ واحد رسید، شاخص بازار اول یک هزار و ۷۹۸ واحد افزایش و شاخص بازار دوم ۹۵۹ واحد کاهش داشت.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۷۸۷ واحد، س. نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۶۲۹ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۶۰۴ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۴۵۲ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۴۰۲ واحد و پتروشیمی جم (جم) با ۳۲۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل نماد پالایش نفت تهران (شتران) با ۳۶۰ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با ۳۵۱ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۲۹۹ واحد، بورس اوراق بهادار تهران (بورس) با ۱۹۸ واحد و مبین انرژی خلیج فارس (مبین) با ۱۹۰ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد بانک ملت، گلوکوزان، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و خدمات انفورماتیک در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه شیمیایی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۳۷۶ میلیون و ۶۹۴ هزار برگه سهم به ارزش پنج هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص فرابورس نیز ۸۵ واحد افزایش داشت و بر روی کانال هشت هزار و ۴۶ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۷۹۷ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۳۳ هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....