تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهریور 1401 - 18:27
کد خبر : 100527

رشد خوب بهمن نشانگر موفقیت شرکت های خصوصی در بازار خودرو

رشد خوب بهمن نشانگر موفقیت شرکت های خصوصی در بازار خودرو

علی جدی نماینده مردم شیروان و نایب رییس کمسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد با اشاره به رشد مناسب گروه بهمن و ارائه محصولات سبک و سنگین با کیفیت در مجموعه گروه بهمن گفت: خودروسازی ما باید به بخش خصوصی انتقال یابد و نمونه موفق این

علی جدی نماینده مردم شیروان و نایب رییس کمسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد با اشاره به رشد مناسب گروه بهمن و ارائه محصولات سبک و سنگین با کیفیت در مجموعه گروه بهمن گفت: خودروسازی ما باید به بخش خصوصی انتقال یابد و نمونه موفق این موضوع گروه بهمن است که با اینکه در سال ۹۵ خصوصی شده توانسته با وجود تحریم های بین المللی خودروهای مجهزی در بخش سواری همراه با داخلی سازی ارائه دهد و خودرو های تجاری مجهزی را ارائه نماید.

اقتصاددان: نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی حرکت مناسب بهمن در ارائه قیمت های منصفانه خودرو را نشانه هوشمندی این گروه دانست و گفت: برای نگهداری مشتریان و تکرار خرید، کیفیت و قیمت منصفانه باعث می شود در هر بازاری مشتری را جذب و همراه تولیدات داخلی کند و این استراتژی صحیح از سوی گروه بهمن نشانه شناخت صحیح بازار است.
تولیدات بهمن می‌تواند نیاز مدیران شهری را برطرف کند
علی آذری نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد گفت: بهمن یک نمونه شرکت خصوصی موفق در حوزه خودروسازی است. بهمن شرکتی است که می تواند با تولید محصولات با کیفیتی نگران و دغدغه های خاطر مردم را رفع کند.
وی در همین رابطه افزود: بهمن در حوزه خودروهای مدیریت شهری نیز تولیدات قابل توجهی دارد. اغلب این تولیدات جزو نیازهای اساسی شهرداری هاست و می تواند نیازهای مدیران شهری را برطرف کند.
این نماینده مجلس در همین رابطه افزود: چنانچه تمهیداتی در نظر گرفته شود و نمایندگان مجلس در جریان ظرفیت های شرکت هایی نظیر بهمن قرار بگیرند می توانند مسولان و مدیران حوزه انتخابیه خودشان را در جریان این ظرفیت ها قرار بدهند.

حسین امامی راد نماینده مجلس گفت: شرکت بهمن عملکرد خوبی داشته است. این شرکت سیزده مجموعه دارد و توانسته بیش از شش هزار نفر را مشغول به کار کند. شش هزار اشتغال یعنی تامین معاش حدود شش هزار خانواده که اقدامی ارزشمند است.
این نماینده مجلس در همین با اشاره به گلایه رهبری در خصوص کیفیت برخی خودروهای داخلی گفت: رهبری چندی قبل در خصوص کیفیت خودروها گلایه کردند. این تذکر می‌تواند نقطه عطفی باشد تا به سمت تولید انبوه برویم تا علاوه بر رعایت استانداردهای کیفی بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. اگر ما به سمت تولید انبوه و با کیفیت برویم می‌توانیم بازارهای کشورهای اطراف را هم بدست بیاوریم و افتخاری برای کشورمان باشد.
وی با اشاره به حضور بهمن در نمایشگاه خودروی مشهد گفت: من از حضور بهمن در این نمایشگاه تشکر می‌کنم که توانسته از دو چرخ تا ۱۸ چرخ تولید داشته باشد. در این نمایشگاه هم این تولیدات مورد استقبال مردم مشهد قرار گرفته است. به نظر می‌رسد تنوع محصولات توانسته ذایقه مصرف کننده را راضی کند. اما خودروسازان باید بتوانند علاوه بر کیفیت در موضوع قیمت نیز حساس باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....