تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 11:17
کد خبر : 53146

ردپای افراد خاص در واگذاری معادن

ردپای افراد خاص در واگذاری معادن

 دولت در روزهای آخر عمرش ریخت و پاش های عجیبی می کند علیرضا سلیمی عضو کمیته معادن کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه واگذاری معادن به برخی افراد خاص جای سوال دارد و ما زیر بار واگذاری معادن خارج از ضوابط قانونی نمی‌رویم. حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی با اشاره به انتشار

 دولت در روزهای آخر عمرش ریخت و پاش های عجیبی می کند

علیرضا سلیمی عضو کمیته معادن کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه واگذاری معادن به برخی افراد خاص جای سوال دارد و ما زیر بار واگذاری معادن خارج از ضوابط قانونی نمی‌رویم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر واگذاری دقیقه ۹۰ معادن خارج از ضوابط قانونی گفت: ما در مجلس تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن را کلید زدیم.

به  گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،    وی تصریح کرد: در حال حاضر سوالات و شبهات زیادی پیرامون نحوه واگذاری معادن در کشور وجود دارد؛ برخی افراد خاص که زمانی اسپانسر افرادی خاص بودند و باهم رفاقت قبیله‌ای و حزبی داشته اند رفتن و در برخی استان‌ها با لابی با برخی استانداران و مسئولین وزارت صمت دست به اقداماتی زده اند و هنوز پیرو این عملکردها شبهاتی وجود دارد.

عضو کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در زمینه نحوه واگذاری معادن شبهات جدی وجود دارد، گفت: با این حال دولت در روزهای آخر عمر خود دست به ریخت و پاش های عجیبی برای برخی افراد خاص می‌زند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما معتقدیم باید معادن واگذار شود بیان داشت: منابع معادن باید جای منابع نفتی را در کشور بگیرند ما بر این مسئله اعتقاد داریم اما بحث بر روی این نیست که نسبت به توسعه بخش معادن کشور سوالی داشته باشیم سوال این است که معادن به چه کسانی و با چه ساز و کاری واگذار می‌شود لذا این مسئله باید از سوی مسئولین وزارت صمت پاسخ داده شود.

وی تاکید کرد: نحوه واگذاری معادن به برخی افراد خاص جای سوال دارد و ما زیر بار واگذاری معادن خارج از ضوابط قانونی نمی‌رویم.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....