تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 19:50
کد خبر : 29392

راهکارهای وزیر صمت برای کاهش قیمت‌ها

راهکارهای وزیر صمت برای کاهش قیمت‌ها

علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه بهترین راه کاهش قیمت‌ها، افزایش تولید و توزیع کالا در بازار مصرف است، گفت: فعالیت سه شفیت بسیاری از کارخانه‌ها با هدف افزایش تولید، باعث حذف رانت خواری و دلالی از بازار می‌شود و اجناس با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسد. در اقتصاددان به نقل از تجارت

علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه بهترین راه کاهش قیمت‌ها، افزایش تولید و توزیع کالا در بازار مصرف است، گفت: فعالیت سه شفیت بسیاری از کارخانه‌ها با هدف افزایش تولید، باعث حذف رانت خواری و دلالی از بازار می‌شود و اجناس با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

در اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،    علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزرات صمت فقط کالا‌هایی را که به آن‌ها یارانه یا امتیازی می‌دهد، قیمت گذاری اجباری می‌کند.

او افزود: تولید کارخانه‌هایی مانند کارخانه‌های تولید ام دی اف که یارانه دولتی دریافت نمی‌کنند، شامل قیمت گذاری دستوری از سوی وزرات صمت نمی‌شوند.

رزم حسینی اضافه کرد: عموم تولیدکنندگان براساس هزینه تمام شده، محصولات تولیدی خود را قیمت گذاری می‌کنند، اما موظف اند با تعیین شبکه توزیع، محصول تولیدی را با کمترین واسطه و قیمت به دست مصرف کنندگان برسانند.

اوبا تاکید بر اینکه بهترین راه کاهش قیمت‌ها، افزایش تولید و توزیع کالا در بازار مصرف است، گفت: خوشبختانه ۱۹ قلم کالای تولیدی کشور، در تولید و افزایش عرضه، رشد خوبی داشته اند که محصولات لوازم خانگی از جمله آن هستند.

وزیر صمت با اشاره به فعالیت سه شفیت بسیاری از کارخانه‌ها باهدف افزایش تولید، افزود: اگر با همین روند ادامه دهیم، رانت خواری و دلالی از بازار حذف می‌شود، و اجناس با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....