تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 21:52
کد خبر : 39352

راز حکومت های موفق

راز حکومت های موفق

تنها حکومت‌های معدودی در دنیا موفق هستند و به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده اند، این حکومتها دارای انواع سیستمهای حکمرانی شامل سلطنتی مطلقه ،مشروطه ، جمهوری، پارلمانی و ترکیبی از آنها هستند. اقتصاددان: حکومتهای ناموفق بسیاری هم با همین سیستمها در جهان موجود است لذا میتوان تصور نمود که نوع و سیستم حکومت

تنها حکومت‌های معدودی در دنیا موفق هستند و به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده اند، این حکومتها دارای انواع سیستمهای حکمرانی شامل سلطنتی مطلقه ،مشروطه ، جمهوری، پارلمانی و ترکیبی از آنها هستند.

اقتصاددان: حکومتهای ناموفق بسیاری هم با همین سیستمها در جهان موجود است لذا میتوان تصور نمود که نوع و سیستم حکومت در اثر بخشی و موفقیت حکومت و خوشبختی مردم مؤثر نیست.

موفقیت یک حکومت و خوشبختی مردم به تسلط حکمرانان جامعه به سلسله مطالب خاصی بستگی دارد که در مراکز متداول کسب دانش یافت نمیشود.

بنیان گذاران امریکا ، اروپا و چین با سالها تلاش و گردآوری این رموز در آثار یافت شده از تمدن‌های کهن ، کتب باستانی، مطالعه تاریخ و ترکیب آن با علوم روز و بکار گیری تؤام فن آوری های پیشرفته و دقت فوق العاده دقیق در متن کتاب های مقدس ، متفاوت از روش‌های متداول در حوزه های مذهبی و همچنین ریاضیات پیشرفته توانسته اند به این علوم و امور بنیادین بمنظور ارایه حکومتی موفق و متفاوت با سایر کشورهای عقب افتاده دست یابند.

سطوح مختلفی از این مفاهیم و روش‌ها در مؤسسات حکمرانی و برخی مراکز مخفی به دولتمردان و نمایندگان مجالس متناسب با وظایفشان آموزش داده شده و اساتید این مراکز در حقیقت چرخاننده های پشت پرده ، احزاب و حکومتها میباشند.

مقایسه تفاوت موفقیت انواع حکومتهای مشابه در جهان در طول صد سال گذشته که اکثرا توسط آدم‌های تحصیل‌کرده اداره میشوند ، سؤالی را در ذهن بر می انگیزد،

علت این تفاوت خیره کننده در چیست؟

«علوم و امور بنیادین» زیر ساخت و راز پنهان معدود حکومتهای موفق در جهان است که اولا دستیابی به آنها کار افراد مخصوصی میباشد و دوما صاحبانش آن را آسان بدست نیاورده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....