تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 15:24
کد خبر : 62489

رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد

رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد

با حکم دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر «هاشم داداش‌پور» به عنوان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد. اقتصاددان: دکتر زلفی‌گل با صدور حکمی، دکتر هاشم داداش پور را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب کرد. متن حکم انتصاب دکتر داداش پور به این

با حکم دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر «هاشم داداش‌پور» به عنوان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد.

اقتصاددان: دکتر زلفی‌گل با صدور حکمی، دکتر هاشم داداش پور را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

متن حکم انتصاب دکتر داداش پور به این شرح است؛

جناب آقای دکتر هاشم داداش پور

سلام علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

امید است در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام، به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی و” بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی” در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های آن سازمان و همکاری و هم‌افزایی همکاران ستادی و معاونت‌های دانشجویی موسسات آموزش عالی، برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی، ساماندهی مناسب امور مربوط به تبادل دانشجو و خدمات دانشگاهی با کشورها، در جهت تحقق دیپلماسی و مرجعیت علمی، ساماندهی امور مربوط به اعطای بورس‌های تحصیلی داخل و خارج از کشور و سایر ماموریت‌ها و امور محوله با “رویکرد تحول گرا و دانش بنیان”، موفق باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر هاشم داداش پور عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بوده و از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر غلامرضا غفاری سرپرست سابق سازمان امور دانشجویان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....