تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 21:52
کد خبر : 73966

رئیس سابق صدا و سیما مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس شد

رئیس سابق صدا و سیما مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس شد

عبدالعلی عسگری، رئیس سابق صدا و سیما مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس شد. قبل از او جعفر ربیعی از اسفند ٩۶ در این سمت قرار داشت. عبدالعلی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس شد. علی عسگری پیش از این رئیس سازمان صدا و سیما بود. او لیسانس برق از امیرکبیر تهران دارد و کارنامه‌ کاریش هیچ‌ ارتباطی با

عبدالعلی عسگری، رئیس سابق صدا و سیما مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس شد. قبل از او جعفر ربیعی از اسفند ٩۶ در این سمت قرار داشت.

عبدالعلی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس شد. علی عسگری پیش از این رئیس سازمان صدا و سیما بود. او لیسانس برق از امیرکبیر تهران دارد و کارنامه‌ کاریش هیچ‌ ارتباطی با مدیریت یک شرکت پتروشیمی ندارد. عسگری جایگزین جعفر ربیعی شده است که از اسفند ٩۶ در این سمت قرار داشت.

علی عسگری در ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ توسط خزانه داری آمریکا، در لیست تحریمی قرار گرفت.

سوابق علی عسگری مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج‌فارس

از سوابق مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس می‌توان به مشاور در دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (سال ۱۳۷۰)، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی (سال ۱۳۷۰)، بنیانگذاری شرکت فروشگاه‌های رفاه، مدیر بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب‌شناسی (سال ۱۳۸۰)، مشاور ریاست سازمان صدا و سیما، معاون آموزشی صدا و سیما، رئیس دانشگاه صدا و سیما، معاون توسعه و فناوری رسانه در سازمان صدا و سیما (به مدت ۱۰ سال)، از اعضای مرکزی قرارگاه، فضای مجازی و از طراحان اصلی شورای‌عالی فضای مجازی، عضو شورای سیاست‌گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه و مشاور رئیس قوه قضاییه اشاره کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....