تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 12:21
کد خبر : 24121

دولت بعدی آمریکا برابر مردم ایران تسلیم می‌شود

دولت بعدی آمریکا برابر مردم ایران تسلیم می‌شود

دولت بعد آمریکا هر کسی که باشد، در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد و راهی جز این ندارند. آن‌ها تسلیم فشار افکار عمومی، مقاومت و صبر ملّت ایران خواهند شد. حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ آبان) در آیین بهره‌برداری از مرحله نخست طرح ملّی انتقال آب خلیج فارس به

دولت بعد آمریکا هر کسی که باشد، در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد و راهی جز این ندارند. آن‌ها تسلیم فشار افکار عمومی، مقاومت و صبر ملّت ایران خواهند شد. حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ آبان) در آیین بهره‌برداری از مرحله نخست طرح ملّی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری کشور که از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم یکی از طرح‌های عظیم و بزرگ و برای برخی در ابتدا باور ناکردنی را به افتتاح برسانیم.وی با بیان اینکه امسال پروژه‌های مهمی را تا پایان سال و اوایل سال آینده افتتاح خواهیم کرد، تصریح کرد: این پروژه‌ها، پروژه‌های تاریخی برای کشور خواهند بود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اسکناس ،  روحانی گفت: در سال پیش رو که ۹ ماه از عمر دولت باقی مانده با همان تلاش و کوشش و امید روز اول، ادامه خواهیم داد و من هیچ تردیدی در موفقیت دولت و ملت و مردم برای آبادانی ایران نخواهم داشت. به هر حال سال‌های بسیار سختی را گذراندیم. مردم عزیز ایران بدانند در این سه سال، سختی‌ای که بر این دولت و مردم وارد شد در تاریخ ایران لااقل من نظیرش را سراغ ندارم. همیشه فشار بوده، امّا جنگ اقتصادی آن هم در شرایط کرونا که مردم نیاز به دارو و امکانات بهداشتی داشتند، بی‌سابقه است.وی ادامه داد: این آقایی که در کاخ سفید بود، بی‌رحمانه حتی در دوران کرونا تحریم‌ها و جنگ اقتصادی را تشدید کرد. این‌ها به هیچ اصولی پایبند نبودند؛ نه به اصول حقوق بشر نه قوانین بین‌المللی. در عین حال مطمئن هستم ملت ایران در نهایت پیروز خواهد شد. اینکه نتیجه انتخابات آمریکا تا امشب یا فردا چه خواهد بود و قدرت دست کیست مهم نیست، دست هر کسی باشد بی تردید دولت آینده آمریکا در برابر اراده مردم ایران تسلیم خواهد بود. راهی ندارند جز اینکه در برابر قانون، مقرارت، فشار افکار عمومی و در برابر صبر و مقاومت این ملت بزرگ تسلیم شوند.روحانی تصریح کرد: این ملت بزرگ در این هشت ماهه، هم کرونا را تحمل کرد هم با تحریم مقابله کرد و هم در مقابل سختی‌ها توانست بایستند و ان‌شاءالله می‌توانیم موفق نهایی باشیم.رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از دلایل مهم موفقیت ملت ایران، افتتاح همین پروژه‌هاست، اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌ها دلیل واضحی است بر اینکه ملت ما نمی‌ایستد و زانو خم نمی‌کند و بی‌تردید ان‌شاءالله می‌توانیم در برابر دشمنان هم موفق شویم و آن‌ها را وادار کنیم باز بیایند و قانون و مقرارت و پیمان را اجرا کنند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....