تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 18:28
کد خبر : 107981

دلار متشکل در یک قدمی مرز ۳۲ هزار

دلار متشکل در یک قدمی مرز ۳۲ هزار

قیمت دلار در بازار متشکل امروز هم مانند روز گذشته رشد کرد. قیمت دلار در بازار متشکل امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا ۱ هزار ۲۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد . اقتصاددان: قیمت دلار در اولین روز هفته یک کانال

قیمت دلار در بازار متشکل امروز هم مانند روز گذشته رشد کرد. قیمت دلار در بازار متشکل امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا ۱ هزار ۲۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد .

اقتصاددان: قیمت دلار در اولین روز هفته یک کانال عقب نشینی کرد و بر روی مرز حساس ایستاد . بازار ارز تهران در دومین روز هفته مورد حمایت بازار های همسایه و نرخ حواله درهم قرار گرفت. بازیگران ارز امروز در تهران توانستند کانال روز گذشته را پس بگیرند و به مرز مقاومتی جدید برسند . برخی از تحلیلگران ارزی می گفتند در صورتی که نرخ دلار تهران در مرز مقاومتی مورد حمایت قرار بگیرد این امروز ممکن است زمینه ساز صعود دوباره قیمت دلار شود.

در بازار سلیمانیه برای مدتی یک کانال بالا رفت و آرایش صعودی به خود گرفت اما دوباره به کانال دیروز برگشت. نرخ دلار سلیمانیه امروز تقریبا ۷۰ تومان از دیروز بالاتر بود.نرخ دلار در هرات هم امروز رشد کرد. بازیگران ارزی در بازار یاد شده امروز به سمت یک مقاومت حساس حرکت کردند. نرخ حواله درهم نیز امروز صعودی بود.

برخی از تحلیلگران ارزی باور دارند که اقدامات بازارساز مبنی بر فروش اوراق ارزی و افزایش عرضه ارز توانسته است که تا حدوی از قدرت نیروهای افزایشی بکاهد با این حال به نظر می رسد سطح انتظارات برای اسکناس آمریکایی همچنان صعودی است.

ثبات قیمت دلار در صرافی ملی 

در بازار رسمی هم امروز قیمت دلار صرافی ملی نسبت به روز قبل ثابت بود.بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۰ هزار و ۴۴۷ تومان(سی هزار و چهارصد و چهل و هفت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۰ هزار و ۷۵۳ تومان (سی هزار و هفتصد و پنجاه و سه تومان) اعلام شد.

دلار متشکل در یک قدمی مرز ۳۲ هزار 

با این حال قیمت دلار در بازار متشکل امروز هم مانند روز گذشته رشد کرد. قیمت دلار در بازار متشکل امروز در محدوده ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا ۱ هزار ۲۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد .

قیمت دلار توافقی چقدر شد؟‌

قیمت دلار توافقی هم ظهر امروز اندکی پایین تر از روز قبل به فروش رسید . دلاذ توافقی امرور در محدوده ۳۳ هزار و ۲۴۸ تومان به فروش رسید .

تداوم افزایش قیمت سکه و طلا 

بازار جهانی طلا امروز تعطیل رسمی بود. قیمت اونس طلا در بازار دیروز بر روی ۱۷۵۱ دلار قرار گرفت. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار مانند روز گذشته بالا رفت.طلا امروز با ۱ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله شد که ۷ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت سکه هم امروز مانند قیمت طلا بالا رفت. هر قطعه سکه امامی ظهر امروز در محدوده ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان افزایش را نشان می دهد .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....