تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 13:14
کد خبر : 10937

دلار سدشکنی کرد! (۱۳۹۹/۴/۳)

دلار سدشکنی کرد! (۱۳۹۹/۴/۳)

بازار ارز از ابتدای هفته سدشکنی را آغاز کرد اما صرافان می‌گویند بازارساز تلاش گسترده‌ای را برای ممانعت از رشد قیمت‌ها به کار گرفت. در شرایط کنونی اما قیمت‌ها در بازار با افزایشی قابل توجه همراه شده است و سد مقاومتی ۱۹ هزار تومان نیز شکسته شده است تا سد مقاومتی قیمت دلار بر قله

بازار ارز از ابتدای هفته سدشکنی را آغاز کرد اما صرافان می‌گویند بازارساز تلاش گسترده‌ای را برای ممانعت از رشد قیمت‌ها به کار گرفت. در شرایط کنونی اما قیمت‌ها در بازار با افزایشی قابل توجه همراه شده است و سد مقاومتی ۱۹ هزار تومان نیز شکسته شده است تا سد مقاومتی قیمت دلار بر قله تاریخی ۲۰ هزار تومان قرار گیرد. رشد قیمت‌ها در صرافی‌های بانکی نرخ هر دلار در بازار آزاد را به بیش از ۲۰ هزار تومان رسانده است.

صرافان بانکی هر دلار را به قیمت ۱۹ هزار و ۱۹۵ تومان خریداری می‌کنند .

قیمت دلار را روزانه اینجا بخوانید (۱۳۹۹/۴/۳)

سکه امروز چند؟ (۱۳۹۹/۴/۳)

قیمت یورو نیز همزمان بار شد قیمت دلار در بازار روندی افزایشی را تجربه کرد. هر یورو به قیمت ۲۱ هزار و ۳۹۵ تومان فروش رفت. نرخ خرید یورو از مردم نیز با ۲۱ هزار و ۲۹۵ تومان رسیده است.

بازار ارز ایران در سال جاری روندی افزایشی را تجربه می‌کند. طی روزهای اخیر بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به صادر کنندگان هشدار داده‌اند که اقدامات لازم برای بازگرداندن ارز حاصل از صادرات غیرنفتی را در دستور کار قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....