تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آذر 1398 - 17:30
کد خبر : 3726

دلار آزاد ارزان‌تر از بانکی شد/ بازار سکه ریزشی است

دلار آزاد ارزان‌تر از بانکی شد/ بازار سکه ریزشی است

هر دلار آمریکا در حالی در بازار ازاد به قیمت ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته می شود که قیمت این ارز در صرافی های بانکی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است. تحت تاثیر ریزش قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت سکه نیز تا مرز ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان عقب نشینی کرده است.

هر دلار آمریکا در حالی در بازار ازاد به قیمت ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته می شود که قیمت این ارز در صرافی های بانکی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

تحت تاثیر ریزش قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت سکه نیز تا مرز ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان عقب نشینی کرده است.

پیس از این عبدالناصر همتی نوسان بازار ارز را ناشی از نزدیک شدن زمان تسویه حساب بین المللی شرکت ها دانسته بود، در عین حال برخی معتقدند سال نو میلادی نیز به دلیل افزایش تقاضای سفر خارجی تقاضای ارز را بالا برده است.

هر قعه سکه طرح قدیم نیز در بازار به قیمت۴ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان فروخته می شود. در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۱۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۰۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۷۳.۴۱ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۵۹۸ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۵۵۳ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۹۶ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....