تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 20:42
کد خبر : 74965

دغدغه دولت سیزدهم ارائه خدمات در حوزه اشتعال

دغدغه دولت سیزدهم ارائه خدمات در حوزه اشتعال

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهم‌ترین دغدغه‌ای دولت سیزدهم ارائه خدمات به‌ویژه در حوزه اشتغال و رفع معیشت است. علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز درسفرخود به شیراز اظهارداشت: پیگیری هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه تحقق خدمات در حوزه اشتغال به‌عنوان در

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهم‌ترین دغدغه‌ای دولت سیزدهم ارائه خدمات به‌ویژه در حوزه اشتغال و رفع معیشت است.

علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز درسفرخود به شیراز اظهارداشت: پیگیری هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه تحقق خدمات در حوزه اشتغال به‌عنوان در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت است.

وی خاطرنشان کرد: عدم خدمات‌رسانی به بیش از ۱۱ میلیون بیمه‌شده که با افراد تحت تکفل به ۵۰ میلیون نفر می‌رسد موجی از نارضایتی را در جامعه هدف ایجاد می‌کند و برای برون‌رفت از این معضل نیاز به عزم جدی است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تحقق عدالت اجتماعی میان کارگر و کارفرما در قالب تقویت سرمایه اجتماعی، رفع امنیت شغلی کارگران، ساماندهی نظام تأمین اجتماعی، حمایت و همخوانی از صندوق‌های موجود به‌ویژه بازنشستگان ازجمله اهداف وزارت کار و رفاه اجتماعی است.

رعیتی فرد بیان داشت: تشکیل بانک اطلاعاتی فقر مطلق، شناسایی و رفع نیاز‌های معیشتی خانواده‌هایی که براثر مبتلابه بیماری کرونا با مشکل اقتصادی روبه‌رو هستند، توجه به رعایت ایمنی در محیط کار و نیز تدوین کمیته انضباطی، توجه به آئین‌نامه انضباطی واحد‌های تولیدی و نیز رفاه مطلوب جامعه از دیگر راهکار‌های این وزارت خانه است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....