تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 13:57
کد خبر : 17339

دعوت از قطعه سازان برای تولید گیربکس

دعوت از قطعه سازان برای تولید گیربکس

به استحضار دوستان ارجمند می رساند شرکت صنعتی نیرو محرکه در راستای سیاستگذاری های سال جهش تولید در نظر دارد تامین بخشی از قطعات مورد نیاز خود در صنعت گیربکس را از طریق واگذاری به شرکت های قطعه ساز قزوین و استان های همجوار تامین نماید. اقتصاددان: لذا ضمن دعوت از قطعه سازان واجد شرایط،

به استحضار دوستان ارجمند می رساند شرکت صنعتی نیرو محرکه در راستای سیاستگذاری های سال جهش تولید در نظر دارد تامین بخشی از قطعات مورد نیاز خود در صنعت گیربکس را از طریق واگذاری به شرکت های قطعه ساز قزوین و استان های همجوار تامین نماید.

اقتصاددان: لذا ضمن دعوت از قطعه سازان واجد شرایط، خواهشمند است دوستان نسبت به اطلاع رسانی و انتشار در گروههای اجتماعی مرتبط، اقدام فرمایند. لازم به توضیح است این اقدام ضمن ایجاد چرخه مالی قابل توجه در صنعت قطعه سازی استان، زمینه ارتقای گرید قطعه سازان محترم را نیز فراهم می آورد.

علاقمندان به همکاری می توانند از تاریخ شانزدهم تا بیستم شهریور با مراجعه به شرکت صنعتی نیرو محرکه و بازدید از قطعات مورد نظر، با مسولین و کارشناسان مربوطه مذاکره نمایند. ساعت بازدید همه روزه نه صبح لغایت هجده خواهد بود.
با تشکر
روابط عمومی شرکت صنعتی نیرو محرکه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....