تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 16:16
کد خبر : 27705

دست سودجویان را از آپادانا سرام قطع می کنیم

دست سودجویان را از آپادانا سرام قطع می کنیم

دکتر بابایی مدیرعامل: آپاداناسرام را به جایگاه اصلی خود می رسانیم اقتصاددان:  آپاداناسرام نامی آشنا و خوشنام در صنعت تولید کاشی و سرامیک بازارهای بین المللی است. این شرکت پس از چند سال نفوذ عوامل سیاسی و عدم ثبات مدیریتی که موجب افزایش مشکلات عدیده شده است، امروز توانسته با برنامه ریزی مدون و حمایت

دکتر بابایی مدیرعامل: آپاداناسرام را به جایگاه اصلی خود می رسانیم

اقتصاددان:  آپاداناسرام نامی آشنا و خوشنام در صنعت تولید کاشی و سرامیک بازارهای بین المللی است. این شرکت پس از چند سال نفوذ عوامل سیاسی و عدم ثبات مدیریتی که موجب افزایش مشکلات عدیده شده است، امروز توانسته با برنامه ریزی مدون و حمایت مسئولان دلسوز استان در مسیر شکوفایی و رشد قرار گیرد.

به گزارش خبر قزوین، در مراسمی که با حضور روح اله عباسپور نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج و عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا و دیگر مدیران برگزار شد، از خطوط تولید شرکت آپاداناسرام بازدید بعمل آمد.

روح اله عباسپور در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از تحولات اخیر شرکت آپاداناسرام اظهار داشت: خوشبختانه با تلاشهای ارزشمند مدیر انقلابی، دکتر بابایی بعنوان مدیرعامل جدید این واحد صنعتی، تحولات مثبتی در این شرکت صورت گرفته که امیدواریم با این روند شاهد فعالیت و افزایش دیگر خطوط تولیدی این شرکت در آینده نزدیک باشیم.

نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج با اشاره به برخی مشکلات این شرکت ابراز کرد: متاسفانه در سال های گذشته حضور برخی از افراد غیربومی و ناکارامداز شهرهای دیگر به قصد دست اندازی و منفعت طلبی که حتی موقعیت جغرافیایی بوئین زهرا را در نقشه نمی توانند جستجو کنند، موجب شد که شرکت بزرگ آپاداناسرام نتواند به جایگاه اصلی خود برسد و امروزه این شرکت با بدهی های انباشته چند صد میلیاردی که از دوره های گذشته به یادگار مانده، با موانع بزرگی مواجه شده است.

وی افزود: خوشبختانه توجه ویژه رییس دستگاه قضا و همچنین ورود دستگاه های نظارتی به آپاداناسرام، تعداد افراد مزاحم و منفعت طلب تا حدودی کاهش یافته اما این روند تا قطع کامل افراد خاطی که بی جهت حقوق می گیرند بایستی ادامه یابد و ما در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

در ادامه دکتر بابایی مدیرعامل شرکت آپاداناسرام در گفت و گو با خبر قزوین ابراز کرد: یکی از مشکلات اساسی شرکت نداشتن کارت بازرگانی به جهت وجود برخی موانع می باشد که امیدواریم با حمایت مسئولین کشور و استان این نقیصه حل گردد تا بتوانیم محصولات خود را مستقیما در بازارهای بین المللی صادر کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۶۰ درصد از تولیدات آپاداناسرام از طریق نمایندگان فروش و غیرمستقیم به بازارهای جهانی صادر می شود که اگر این امر مستقیم از سوی شرکت صورت گیرد می توانیم ضمن افزایش راندمان تولید ارزآوری بسیار مطلوبی را برای کشور به ارمغان آوریم .

دکتر بابایی با اشاره به خطوط تولیدی شرکت آپاداناسرام، اظهار داشت: هم اکنون ۲۷ خط تولید در این واحد بزرگ صنعتی وجود دارد اما به دلایل برخی از مشکلات تاکنون فقط ۱۲ خط تولید فعال هستند که البته با برنامه ریزی هایی که صورت دادیم امیدواریم با راه اندازی ۶ خط تولید تا پایان سال آینده، خطوط تولیدی شرکت به ۱۸ خط فعال افزایش یابد.

وی در پاسخ به چرایی عدم راه اندازی دیگر خطوط تولیدی به خبر قزوین گفت: در این خصوص با شرکت “ساکمی ایتالیا” رایزنی هایی انجام دادیم اما متاسفانه وجود تحریم ها و محدودیت های بین المللی باعث شده کار راه اندازی دیگر خطوط به تعویق بیفتد که البته با جلساتی که با نمایندگان خاورمیانه ی این شرکت در داشتیم امیدواریم با راه اندازی دیگر خطوط، این شرکت با ظرفیت کامل به فعالیت و تولید بپردازد.

مدیرعامل شرکت آپاداناسرام افزود: هم اکنون این واحد صنعتی، نزدیک به ۸ میلیون مترمربع انواع کاشی و سرامیک بنا به سفارش مشتری را در برنامه تولید خود دارد که نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش داشته است، که با راه اندازی ۶ خط تولید تا سال آینده این ظرفیت به ۱۲ میلیون مترمربع در سال افزایش خواهد یافت و زمینه اشتغالزایی ۱۵۰ نیروی کار جدید را نیز فراهم خواهد آورد.

دکتربابایی در پایان ضمن قدردانی از کلیه مسئولین استان و همچنین مدیران صندوق بازنشستگی کشور و وزیر محترم جناب آقای دکترشریعتمداری خاطرنشان کرد: حضور مسئولین کشوری و استانی در شرکت موجب دلگرمی مجموعه می شود که امیدواریم با کمک و حمایت آنان، شرکت آپاداناسرام به جایگاه اصلی خود که همان قرار گرفتن در زّمره بزرگترین تولیدکننده کاشی و سرامیک در خاورمیانه میباشد، باز می گردانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....