تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 22:20
کد خبر : 66074

دستگیری مدیر یک شعبه موسسه ثامن با ۷۵ میلیارد تومان اختلاس

دستگیری مدیر یک شعبه موسسه ثامن با ۷۵ میلیارد تومان اختلاس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری مدیرعامل یکی از شعبات موسسه منحل شده ثامن بندرعباس که اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال غیرمشروع به مبلغ بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد. اقتصاددان: سردار غلامرضا جعفری امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس هرمزگان مبنی بر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری مدیرعامل یکی از شعبات موسسه منحل شده ثامن بندرعباس که اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال غیرمشروع به مبلغ بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

اقتصاددان: سردار غلامرضا جعفری امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس هرمزگان مبنی بر تخلف در یکی از موسسات اعتباری منحل شده استان ، با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات گسترده‌ای که توسط پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی هرمزگان انجام گرفت محرز شد مدیرعامل یکی از موسسات قرض الحسنه ثامن که از سال ۹۴ این موسسه منحل گردیده ، در زمان تصدی سمت خود اقدام به اختلاس، تحصیل مال غیرمشروع و کلاهبرداری کرده است.

سردار جعفری اذعان داشت: با اقدام‌ اطلاعاتی و شگردهای هوشمند و نوین پلیسی مشخص شد نامبرده با سوء استفاده از جایگاه شغلی، سندسازی و سوء استفاده از اسناد و مدارک مشتریان و تشکیل پرونده‌های صوری، مبلغی بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال اختلاس کرده ‌است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از جمع‌آوری اسناد و مدارک با هماهنگی قضایی، متهم دستگیر و در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده جهت ادامه روند قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه تحقیقات گسترده در خصوص این پرونده و شناسایی سایر همدستان و عاملان اختلاس به صورت ویژه در دستور کار پلیس هرمزگان قرار دارد، اظهار داشت: پس از بررسی تکمیلی و مشخص شدن تمامی زوایای این پرونده، مراتب متعاقبا به اطلاع شهروندان فهمیم استان خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....