تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 10:53
کد خبر : 17553

دستگیری مدیران ۶ کانال تلگرامی دلالان ارز

دستگیری مدیران ۶ کانال تلگرامی دلالان ارز

ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری ۶ مدیر کانال تلگرامی دلالان ارز خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی و پالایش‌های فنی بازار ارز در فضای مجازی، تعدادی کانال‌های تلگرامی دلالان ارز که نقش ویژه‌ای در تعیین قیمت و گرانی‌های اخیر بازار ارز داشته اند،

ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری ۶ مدیر کانال تلگرامی دلالان ارز خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی و پالایش‌های فنی بازار ارز در فضای مجازی، تعدادی کانال‌های تلگرامی دلالان ارز که نقش ویژه‌ای در تعیین قیمت و گرانی‌های اخیر بازار ارز داشته اند، شناسایی و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از  بازار ، ولی پور گودرزی عنوان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این گروه‌ها هرکدام حداقل ۱۶۰ عضو داشته که با خرید و فروش ارز به صورت غیرقانونی باعث ایجاد نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت‌ها شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی ۶ گروه تلگرامی شناسایی شد، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، هویت مدیران گروه‌های تلگرامی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی هر ۶ مدیر کانال تلگرامی دستگیر و گروه‌های آن‌ها مسدود و حذف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: برخورد با اخلال گران اقتصادی یکی از اولویت‌های کار پلیس امنیت اقتصادی تهران است و با قاطعیت با اخلال گران نظام اقتصادی مقابله می‌کند.
وی تصریح کرد: متهمان با صدور قرار مجرمیت از سوی مراجع قضائی برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پلیس قرار دارند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....