تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 0:13
کد خبر : 12352

دستکاری در نمادهای خاص دولتی بورس را تمام کنید

دستکاری در نمادهای خاص دولتی بورس را تمام کنید

به گزارش اقتصاددان:بیش از دوماه هست با حمایت‌های بی‌منطق بر روی نمادهای شاخص‌ساز مثل گروه خودرویی و بانکی با تشکیل صف‌های خرید سنگین به صورت کاملا دستوری جهت نمایش یک شوی تبلیغاتی بازار سرمایه را مثبت نشان می‌دهید. هر روز از بازدهی بالا و رکوردشکنی بورس صحبت می‌شود، در حالی که خیلی از سهامداران در

به گزارش اقتصاددان:بیش از دوماه هست با حمایت‌های بی‌منطق بر روی نمادهای شاخص‌ساز مثل گروه خودرویی و بانکی با تشکیل صف‌های خرید سنگین به صورت کاملا دستوری جهت نمایش یک شوی تبلیغاتی بازار سرمایه را مثبت نشان می‌دهید.
هر روز از بازدهی بالا و رکوردشکنی بورس صحبت می‌شود، در حالی که خیلی از سهامداران در این مدت نه تنها سود نکرده‌اند، بلکه متضرر شده‌اند.
همه می‌دانند صف خرید چند میلیاردی دو خودروساز توسط سهامدار خرد تشکیل نمی‌شود، در آخرین اقدام برای جلوگیری از ریزش این دو نماد، ساعت معاملاتی آنها تغییر کرده است.
چرا این نمادها باید در روز یک ساعت معامله شوند؟ بر اساس کدام قانون و دستورالعمل؟ گناه سهامدارانی که با منطق و تحلیل سهم‌های بنیادی و سود ده خریده‌اند چیست؟
هیچکس با رشد بر اساس عرضه و تقاضا مشکلی ندارد، این دستکاری است که عدالت را زیر سؤال می‌برد.
تشکیل صفوف خرید میلیاردی برای نمادهای شاخص ساز و به دنبال آن رکورد شکنی هر روزه بازار بورس حمایت نیست، خیانت است در حق سهامدارانی که به واسطه آموزش سهام شرکت های بنیادی و سودده را خریده‌اند.
لطفا لطفا لطفا عدالت گذشته را به بازار برگردانید.ع/فارس من

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....