تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 8:29
کد خبر : 61333

دستور وزیر کشور به استانداران اصفهان و خوزستان برای پیگیری عاجل درمان نوجوان فداکار ایذه ای

دستور وزیر کشور به استانداران اصفهان و خوزستان برای پیگیری عاجل درمان نوجوان فداکار ایذه ای

وزیر کشور در تماس تلفنی با استانداران اصفهان و خوزستان، پیگیری عاجل درمان علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای رسیدگی به خانواده وی برای تأمین هزینه های درمان این نوجوان ایثارگر را خواستار شد. اقتصاددان: دکتر احمد وحیدی، در تماس با رضایی استاندار اصفهان به وی مأموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت

وزیر کشور در تماس تلفنی با استانداران اصفهان و خوزستان، پیگیری عاجل درمان علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای رسیدگی به خانواده وی برای تأمین هزینه های درمان این نوجوان ایثارگر را خواستار شد.

اقتصاددان: دکتر احمد وحیدی، در تماس با رضایی استاندار اصفهان به وی مأموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش نماید.

وزیر کشور همچنین در تماس، با خلیلیان استاندار خوزستان به وی مأموریت داد تا ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه های درمان وی، از طرف استانداری تامین شود.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری دو خانم میان‌سال و مسن در آن خانه شد، علی لندی نوجوان ۱۵ ساله تا پیش از رسیدن نیروهای امداد رسان و آتش‌نشانی به محل با فداکاری به دل آتش زد تا دو نفر نیازمند را نجات دهد. میزان سوختگی این نوجوان فداکار، با بیش از ۹۰ درصد، وی را راهی بیمارستان کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی لندی با بیش از ۹۰ درصد سوختگی در وضعیت نامساعدی قرار دارد و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان به بیمارستانی در اصفهان اعزام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....