تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 - 19:41
کد خبر : 64324

دستور تعطیلی سراسری پوتین برای مهار کرونا

دستور تعطیلی سراسری پوتین برای مهار کرونا

رئیس جمهور روسیه با تعطیلی یک هفته‌ای به منظور مقابله با شیوع کرونا موافقت کرد. اقتصاددان: در پی افزایش شمار قربانیان کرونایی در روسیه طی روز‌های اخیر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور با درخواست دولت برای تعطیلی مراکز کاری به مدت یک هفته موافقت کرد. بر اساس این گزارش، رئیس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه)

رئیس جمهور روسیه با تعطیلی یک هفته‌ای به منظور مقابله با شیوع کرونا موافقت کرد.

اقتصاددان: در پی افزایش شمار قربانیان کرونایی در روسیه طی روز‌های اخیر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور با درخواست دولت برای تعطیلی مراکز کاری به مدت یک هفته موافقت کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) گفت که از طرح تعطیلی سراسری از ۳۰ اکتبر تا هفتم نوامبر به منظور مهار افزایش شمار موارد ابتلا و مرگ کرونایی حمایت می‌کند.

پوتین در نشستی با اعضای دولت که از تلویزیون پخش شد، گفت این مدت تعطیلی می‌تواند زودتر شروع شده و یا برای برخی مناطق تمدید شود.

در پی افزایش شمار قربانیان کرونا در روسیه، مقامات این کشور تلاش دارند تا شیوع این بیماری را مهار کنند. بر اساس اعلام مقامات روسیه در ۲۴ ساعت گذشته، ابتلای ۳۴ هزار و ۷۳ نفر دیگر به کرونا به تأیید رسید که با این حساب، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۸ میلیون و ۹۴ هزار و ۸۲۵ نفر افزایش یافت.

همچنین شمار جان باختگان روزانه کرونا با ثبت رکورد یک هزار و ۲۸ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، موارد مرگ و میر کرونایی در این کشور را به ۲۲۶ هزار و ۳۵۳ نفر رساند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....