تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 19:17
کد خبر : 82437

دستاوردهای بهمن دیزل در سال ۱۴۰۰

دستاوردهای بهمن دیزل در سال ۱۴۰۰

شرکت بهمن دیزل فعال در حوزه تولید خودروهای تجاری به عنوان شرکت زیر مجموعه گروه بهمن در سال ۱۴۰۰ دستاورهای چشم گیری از جمله کسب پنج ستاره کیفی، رونمایی از محصولات جدید و حضور در نمایشگاه های بزرگ خودرو در حوزه حمل و نقل در کشور کسب کرد. اقتصاددان: با توسعه محصولات و حفظ کیفیت

شرکت بهمن دیزل فعال در حوزه تولید خودروهای تجاری به عنوان شرکت زیر مجموعه گروه بهمن در سال ۱۴۰۰ دستاورهای چشم گیری از جمله کسب پنج ستاره کیفی، رونمایی از محصولات جدید و حضور در نمایشگاه های بزرگ خودرو در حوزه حمل و نقل در کشور کسب کرد.

اقتصاددان: با توسعه محصولات و حفظ کیفیت در تولید و خدمات هم اکنون شرکت بهمن دیزل توانسته بیش از ۵۰ درصد سهم محصولات در بازار کامیونت کشور را بدست آورد.

حضور بهمن دیزل با محصولات متنوع در نمایشگاه اربیل

شرکت بهمن دیزل در خرداد سال گذشته با هدف توسعه سهم خود در بازار کشورهای همسایه در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کردستان عراق ( اربیل) حضور یافت و جدید ترین مدل های خودرو های دیزلی و کاربری خود همچون کامیونت ۶ تن شیلر و مینی بوس پگاسوس را در معرض دید عموم قرار داد.

رشد تولید در سال ۱۴۰۰

در سال هایی که صنعت خودرو با شدیدترین چالش تحریم های بین الملل مواجه بوده است، شرکت بهمن دیزل نه تنها در حوزه تولید بلکه در بخش کارآفرینی و توسعه بنگاه های تولیدی نیز رشد روز افزون داشته است بطوریکه تولید محصولات شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته رشد محسوسی شاهد بود.

لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان قزوین به بهمن دیزل اعطا شد

شرکت بهمن دیزل در دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان قزوین، مفتخر به دریافت لوح و تندیس این همایش شد. به منظور قدردانی از تلاش‌های شرکت بهمن دیزل در زمینه بهبود کیفیت در تولید و خدمات و نقش آن در کسب رضایتمندی مشتریان این تندیس اهدا شد.

کامیون NPR75M بهمن‌دیزل به جمع خودروهای تجاری ۵ ستاره پیوست

شرکت بهمن دیزل تنها خودروساز تجاری داخلی است که توانسته با عرضه محصولات با کیفیت، ستارگان گزارش ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را یکی پس از دیگری به خود اختصاص دهد، کامیون M75NPR در حالی در سال گذشته توانست به جمع خودروهای تجاری ۵ ستاره کیفی بپیوندد که پیش از این کامیونت های ایسوزو NMR85E و NPR75K بهمن دیزل پنج ستاره کیفی خود را بدست آورده و کامیونت شیلر نیز در مقام چهار ستاره کیفی قرار گرفته است. در بخش مسافربری نیز مینی‌بوس سهر پنج ستاره و پگاسوس سه ستاره از پنج کیفی را به خود اختصاص داده است.

سری جدید کامیونت های بهمن‌دیزل (فورس) معرفی شد

شرکت بهمن دیزل در آذر ماه سال گذشته از محصول جدید تجاری خود با نام کامیونت های «فورس» که در چهار مدل ۸٫۵ تن کابین دار و تک کابین و ۶ تن کابین دار و تک کابین رونمایی و به بازار عرضه کرد. اصل اساسی برای گروه بهمن تولید محصولات با کیفیت ممتاز، عرضه با قیمت قابل رقابت و ارائه خدمات پس از فروش بی نظیر است.

نقش آفرینی گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

گروه بهمن در آذر ماه با حضور در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، برای ایجاد تحولی شگرف در بخش حمل و نقل، جدیدترین محصولات تجاری خود را به نمایش گذاشت.

شرکت بهمن دیزل موفق به کسب رتبه A موسسه اعتباری (پایا) شد

براساس گزارش تدوین شده توسط گروه کاری رتبه بندی و نظر کمیته رتبه بندی، رتبه اعتباری بلند مدت A و رتبه بندی اعتباری کوتاه مدت ۱A به بهمن دیزل (سهامی عام) از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد و در حال حاضر گروه بهمن تنها گروه خودروساز کشور است که توانسته رتبه اعتباری A پایا را کسب کند.

دریافت رتبه اعتباری بالا می تواند در جهت دهی و گرایش سیستم های اعتباری بازار سرمایه بسیار موثر باشد و در زمان دریافت تسهیلات این رتبه بندی ملاک قرار خواهد گرفت. این رتبه بطور غیرمستقیم نماینگر نسبت های بدهی شرکت می باشد و توان و قدرت شرکت در پاسخگویی به طرف های تجاری محسوب می شود.

اشتغالزایی ثمره دیگر افزایش تولید

حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به اقدامات توسعه ای این شرکت از سال ۱۳۹۵ و همزمان با خصوصی سازی گفت: تعداد نیروی انسانی از ۳۹۵ به ۱۰۲۳ نفر افزایش یافته و سرمایه شرکت نیز از ۱۰۰ به ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که هم اکنون ۱۵ درصد سهام شناور در فرابورس داریم.

مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به رتبه نخست خدمات پس از فروش و محصولات ۴ و ۵ ستاره این شرکت تصریح کرد: در حال حاضر بهمن دیزل بیش از ۱۰۰ هزار داستگاه در ناوگان تجاری و بیش از سه هزار مینی‌بوس‌در ناوگان حمل و نقل دارد.مدیرعامل بهمن دیزل از تولید ۱۰۰۰ دستگاه کاربری در سال گذشته خبر داد.

کوچ وانت کارا به قزوین

شرکت بهمن دیزل در راستای تمرکز و اهتمام بیشتر بر تولید محصولات با کیفیت و متنوع تجاری، خط تولید وانت کارا که پیش از این در شرکت بهمن موتور صورت می گرفت را به قزوین محل شرکت بهمن دیزل انتقال داد.

بهمن دیزل از سال ۱۳۹۵ ضمن خصوصی سازی، افزایش ظرفیت دو برابری در شهرک صنعتی البرز و اشتغال ۳۰ درصدی در پی داشته و به عنوان یک شرکت بهره ور و بزرگترین تجاری ساز کشور شناخته شده است.

مدیرعامل گروه بهمن با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ عملیات شرکت شاسی ساز در قزوین آغاز به کار خواهد کرد اظهار داشت: صفر تا صد این طرح بدون حضور خارجی ها و با همت متخصصان شرکت بهمن موتور و بهمن دیزل اجرایی شده است.

رونمایی و فروش کشنده پرقدرت و پیشرفته امپاور BD500

بزرگترین تجاری ساز کشور در اوایل اسفند ماه از کشنده پرقدرت امپاور که محصولی منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی است رونمایی کرد. تنها یک هفته بعد از مراسم رونمایی، اولین مرحله از فروش امپاور را در مورخ ۱۴ اسفند برگزار شد که با استقبال ویژه متقاضیان همراه بود.

کشنده امپاور BD500 مجهز به موتور ۶ سیلندر خطی ۱۱۸۰۰ سی سی، تزریق مستقیم، مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر با استاندارد آلایندگی یورو ۵(EEV)، سیستم گیربکس اتوماتیک با امکان تعویض دستی دنده به همراه ریتاردر، سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب بادی، ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، دو تخت خواب، یخچال، سانروف برقی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع ،تاخو گراف، رینگ فولادی (۹*۲۲٫۵) و به همراه ترمزهای دیسکی، پنوماتیکی ،سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و… می باشد.

شرکت بهمن دیزل برنامه گسترده ای برای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور دارد که از جمله آنها می توان به عرضه‌ امپاور با قیمت بسیار مناسب و رقابتی و‌ پس از آن یک کامیون کشنده ۱۸ تن اشاره کرد که از نظر قدرت، کیفیت و قیمت به عنوان بهترین کامیون‌های بازار شناخته خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....