تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 16:33
کد خبر : 42050

در ستایش مردی از جنس علم و عمل

در ستایش مردی از جنس علم و عمل

در اینجا از فردی یاد می کنیم که یکی از بزرگان سرزمین دامغان است. کسی است که با حضور مداوم و سه دوره ای خود در مجلس بعنوان یکی از فعال‌ترین و خدوم ترین نمایندگان مردم در خانه ملت محسوب می شود. اقتصاددان: کسی است که مردمان حوزه انتخابیه اش با علاقه فراوان، اورا راهی

در اینجا از فردی یاد می کنیم که یکی از بزرگان سرزمین دامغان است. کسی است که با حضور مداوم و سه دوره ای خود در مجلس بعنوان یکی از فعال‌ترین و خدوم ترین نمایندگان مردم در خانه ملت محسوب می شود.

اقتصاددان: کسی است که مردمان حوزه انتخابیه اش با علاقه فراوان، اورا راهی خانه ملت کردند تا حقوق جامعه را استیفا نموده و مردم را از حضور مبارک و میمون وی بهره مند سازند. ایشان، به شهادت و انصاف همه نمایندگان ادوار مجلس کسی است که به عنوان اقتصاددان زبده و آگاه در ارائه پیشنهادهای سازنده و کلیدی جهت برون رفت از مشکلات و کمک به دولت و دستگاه های اجرایی جهت پیاده سازی راهکارهای راهگشا در حوزه اقتصادی، همواره پیشتاز و پیشرو بوده است. خوشبختانه، راه حل های پیشنهادی ایشان که از دقت بالای تخصصی و عملی برخوردار بود، بدلیل اینکه صبغه ملی و کشوری داشته و ناشی از وابستگی یا دلبستگی به این جناح یا آن جبهه و گروه سیاسی و حزبی نبوده است، مورد استقبال گرم دولتیان قرار می گرفت.

بنده خوشبختانه یکی از بهترین فرازهای زندگی سیاسی خود را در کنار این شخصیت توانمند و فرزانه و دوشادوش ایشان در در خانه ملت گذرانده ام و ایشان را فردی فهیم و دارای تخصص کامل در حوزه های اقتصادی و دارای کمالات علمی و عملی می دانم. امروز، ایران ما نیازمند حضور و مشارکت افرادی مانند دکتر حسن سبحانی در مجاری شکل گیری تصمیمات اقتصادی است تا بحول و قوه الهی، مسیر مقابله با تحریم ها در چارچوب های روشن تعیین شده از سوی رهبر انقلاب اسلامی در شاکله اقتصاد مقاومتی، از دقت و اتقان بیشتری، ترسیم شود و نیروهای جبهه وسیع انقلاب مشارکت همه جانبه ای در ارائه راه کارها برای غلبه علیه تحریم های طالمانه آمریکای جهانخوار، داشته باشند. ایشان، براساس آنچه که دیدم و شنیدم و از نزدیک با وی مانوس بودم حقیقتاً فردی دلسوز و شیفته خدمت به مردم کشور است وهیچ لحظه‌ای را از فکر کردن به دردها و رنج های مردم و ارائه طریق، غفلت نکرده است. ایشان با سعه صدر و آستانه تحمل قابل اعتناء، مورد مشاوره وزیران قرار می گرفت و از این فرصت برای انتقال پیام های مردمی استفاده می کرد و بنده از نزدیک اشتیاق اورا به دنبال کردن راه حل رفع مشکلات کلان و ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از موانع سراه پویایی و رشد و توسعه اقتصادی کشور دیدم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....