تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 - 19:53
کد خبر : 107915

درخواست مهم وزیر آموزش و پرورش از حوزه علمیه

درخواست مهم وزیر آموزش و پرورش از حوزه علمیه

وزیر آموزش‌و‌پرورش گفت: باید بچه ‌ها را طوری تربیت کنیم که هرجا یک روحانی می بینند سوال بپرسند و مشکلات دینی و مسائل خود را بیان کنند. اقتصاددان: وزیر آموزش و پرورش گفت: تحول بنیادین به این معنی است که بتوانیم لایه باور دانش‌آموزان را تغییر دهیم، در نتیجه ارزش‌ها و ابعاد رفتاری دانش آموزان

وزیر آموزش‌و‌پرورش گفت: باید بچه ‌ها را طوری تربیت کنیم که هرجا یک روحانی می بینند سوال بپرسند و مشکلات دینی و مسائل خود را بیان کنند.

اقتصاددان: وزیر آموزش و پرورش گفت: تحول بنیادین به این معنی است که بتوانیم لایه باور دانش‌آموزان را تغییر دهیم، در نتیجه ارزش‌ها و ابعاد رفتاری دانش آموزان تغییر می‌کند، بنابراین درخواست ما از حوزه‌های علمیه کمک به انجام چنین تغییری است.

یوسف نوری اظهار کرد: از ظرفیت‌های آموزش و پرورش به طور کامل استفاده نمی‌ شود، نهادی که ارتباط قانونی با خانواده دارد، ما هستیم و از این ظرفیت هیچ استفاده‌ای نمی‌ کنیم؛ می‌ گوییم نهادهای دیگر باید به آموزش و پرورش یاری دهند، اما نهاد آموزش و پرورش با امکانات خودش نیز ارتباط ندارد؛ باید تعامل و ارتباطمان را با مسجد و نهادهای بیرونی مانند حوزه علمیه بیشتر کنیم.

وی تصریح کرد: باید بچه ‌ها را طوری تربیت کنیم که هرجا یک روحانی می بینند سوال بپرسند و مشکلات دینی و مسائل خود را بیان کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....