تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 21:48
کد خبر : 61314

درخواست رئیس جمهور از وزارتخانه‌های اقتصاد و کار

درخواست رئیس جمهور از وزارتخانه‌های اقتصاد و کار

وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص برنامه دولت سیزدهم برای جاماندگان سهام عدالت گفت: رئیس‌جمهور از وزارتخانه‌های اقتصاد و کار خواستند تا برنامه‌ای برای پوشش جاماندگان سهام عدالت آماده کنند. سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در گفت‌وگویی، با اشاره به برنامه‌ دولت سیزدهم برای حل مشکل جاماندگان سهام عدالت گفت: رئیس

وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص برنامه دولت سیزدهم برای جاماندگان سهام عدالت گفت: رئیس‌جمهور از وزارتخانه‌های اقتصاد و کار خواستند تا برنامه‌ای برای پوشش جاماندگان سهام عدالت آماده کنند.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در گفت‌وگویی، با اشاره به برنامه‌ دولت سیزدهم برای حل مشکل جاماندگان سهام عدالت گفت: رئیس جمهور از وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته‌اند تا برنامه‌ای برای پوشش جاماندگان سهام عدالت آماده کنند و در این راستا ما در حال برنامه‌ریزی هستیم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پرسون  ،   وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس نیز به‌دنبال طرحی در خصوص ارائه سهام به جاماندگان سهام عدالت است، آیا دولت از این طرح استفاده‌ خواهد کرد، اظهار کرد: اگر نیاز به اخذ اختیارات قانونی در این مورد وجود داشته باشد، حتماً از مجلس کمک می‌گیریم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص اینکه برنامه این وزارتخانه برای جبران کسری بودجه در سال جاری چیست؟ بیان کرد: به‌زودی برنامه مشترک وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان برنامه و بودجه در مورد کسری بودجه سال جاری اعلام خواهد شد.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....