تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 8:41
کد خبر : 61347

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت: کارگروه همراهی با دولت تشکیل می‌شود

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت: کارگروه همراهی با دولت تشکیل می‌شود

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از تشکیل کارگروه همراهی با دولت با هدف ارائه پیشنهادات کارشناسی درحوزه‌های مختلف در حزب متبوع خود خبر داد. اقتصاددان: محمد جواد محمدی نوری با اشاره به برگزاری نهمین نشست شورای مرکزی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت که به ریاست سید شهاب الدین صدر و دبیران کل احزاب وابسته

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از تشکیل کارگروه همراهی با دولت با هدف ارائه پیشنهادات کارشناسی درحوزه‌های مختلف در حزب متبوع خود خبر داد.

اقتصاددان: محمد جواد محمدی نوری با اشاره به برگزاری نهمین نشست شورای مرکزی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت که به ریاست سید شهاب الدین صدر و دبیران کل احزاب وابسته به جبهه برگزار شد از مصوبه سران احزاب اصولگرای این جبهه در همراهی و کمک به دولت آیت الله رئیسی خبر داد و افزود : براساس مصوبه شورای مرکزی جبهه مقرر شد فهرستی از ظرفیت‌های کارشناسی جبهه در سایه همدلی و همراهی بادولت سیزدهم ارائه شود.

وی تاکید کرد: بنای همه گروه‌ها در شرایط دشوار فعلی طراحی و برنامه ریزی و همراهی برای برون رفت از مشکلات دولت بویژه در حوزه اقتصادی است.

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با اشاره به اینکه بزودی برنامه ۶ ماهه دوم سال این جبهه با رویکرد جذب نخبگان و گروه‌های همسو در راستای راهبردی کردن امور اجرایی دولت مردمی تنظیم می‌شود از تشکیل کارگروه همراهی با دولت با هدف ارائه پیشنهادات کارشناسی درحوزه‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: به دلیل اهمیت نقش شوراها و شهرداری‌ها نیز کارگروهی برای بررسی مشکلات موجود و ارائه پیشنهادات کارشناسی شده به مدیریت شهرداری‌ها در قالب فراخوان درون‌گروهی تشکیل گردید.

محمدی نوری ضمن تاکید بر نقش جبهه‌های سیاسی شناسنامه‌دار در هدایت سیاسی کشور در جهت تحقق پیام گام دوم انقلاب از گستره فعالیت کشوری این جبهه خبر داد و اظهار امیدواری کرد نظام سیاسی حاکم بر احزاب با تغییر در گفتمان به عنوان عنصری سازنده در توسعه سیاسی اجتماعی ایران نقش‌آفرینی لازم را متجلی سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....