تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 14:44
کد خبر : 60952

دارابی جانشین وزارت گردشگری شد

دارابی جانشین وزارت گردشگری شد

طی حکمی از سوی مهندس ضرغامی اقتصاددان: علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما به سمت قائم مقام وزارت مبراث‌ فرهنگی و‌گردشگری منصوب شد همچنین حسن میثمی به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزرات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منضوب شد . رزومه و فعالیت ها علی دارابی در سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۷ در

طی حکمی از سوی مهندس ضرغامی

اقتصاددان: علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما به سمت قائم مقام وزارت مبراث‌ فرهنگی و‌گردشگری منصوب شد همچنین حسن میثمی به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزرات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منضوب شد .

رزومه و فعالیت ها

علی دارابی در سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۷ در جهاد سازندگی مسئولیت اداره روابط عمومی وزارت جهاد سازندگی و همچنین قائم مقام تعاون ستاد مرکزی مهندسی جنگ جهاد را بر عهده داشت. او در فاصله سال‌های ۱۳۷۷–۱۳۸۴ معاون اداری و مالی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و معاون امور مراسم ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده‌است.

از جمله دیگر مسئولیت‌های او می‌توان به معاون امور مجلس و استانهای سازمان صداو سیما (۱۳۸۴–۱۳۸۶)، قائم مقام سازمان صدا و سیما (۱۳۸۶–۱۳۸۹)، معاون سیمای سازمان صدا و سیما (۱۳۸۹–۱۳۹۳)، مشاور رئیس سازمان صداوسیما (۱۳۹۳–۱۳۹۵)، معاون امور استان‌ها (۱۳۹۵ تاکنون) مشاور رئیس و مدیر بررسی تاریخی و سیاسی مؤسسه حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری (۱۳۹۳–۱۳۹۵) و رئیس ستاد سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما اشاره کرد.

از جمله مهم‌ترین اقدامات وی می‌توان به مطالعه، تدارک و راه اندازی شبکه‌های نسیم، پویا، ورزش، نمایش، تماشا، مستند، افق، سلامت و همچنین تولید مجموعه نمایشی پایتخت ۱-۲-۳، مجموعه نمایشی ۱۱۰ قسمتی کیمیا که برای نخستین بار در تلویزیون در این دوره بوده‌است.

علی دارابی در حاشیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانها گفت هیچ محدودیتی وجود ندارد همه مسئولان از دولت موقت تا دولت فعلی را روی آنتن ببریم تا آنها در رابطه با دستاوردهای ۱۰ ساله انقلاب اسلامی صحبت کنند. او همچنین معتقد است که در رادیو و تلویزیون باید ۱۶ لهجه و گویش موجود در ایران منعکس شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....