تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 18:34
کد خبر : 87977

خیز اسرائیل برای تصرف کشاورزی دولت آذربایجان

خیز اسرائیل برای تصرف کشاورزی دولت آذربایجان

رژیم صهیونیستی در پی تکمیل سلطه اش بر بخش نظامی و تسلیحاتی و ارتباطات و مخابرات جمهوری آذربایجان، دسیسه های جدیدی برای بسط و تکمیل سلطه بر بخش کشاورزی جمهوری آذربایجان را بطور جدی در دستور کار خود قرار داده است. اقتصاددان: در پی موج تبلیغاتی جاری در رسانه های باکو با انتشار اخباری نظیر

رژیم صهیونیستی در پی تکمیل سلطه اش بر بخش نظامی و تسلیحاتی و ارتباطات و مخابرات جمهوری آذربایجان، دسیسه های جدیدی برای بسط و تکمیل سلطه بر بخش کشاورزی جمهوری آذربایجان را بطور جدی در دستور کار خود قرار داده است.

اقتصاددان: در پی موج تبلیغاتی جاری در رسانه های باکو با انتشار اخباری نظیر “ایجاد روستاها و مزارع هوشمند در آذربایجان توسط اسراییل” ، “ارایه طرح مدیریت ۳۰ ساله منابع آبی جمهوری آذربایجان توسط اسراییل” ، ” ارایه فناوری های پیشرفته کشاورزی توسط اسراییل به جمهوری آذربایجان”، “برگزاری دوره های آموزشی کارشناسان اسراییلی برای کشاورزان و باغ داران جمهوری آذربایجان” و…. رسانه های باکو از سفر اودد فورر، وزیر کشاورزی و توسعه مناطق روستایی رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری آذرتاج، وزیر کشاورزی و توسعه مناطق روستایی رژیم صهیونیستی با الهام علی اف ، رییس جمهوری آذربایجان دیدار کرد و علاوه بر دیدار با اینام کریم اف، وزیر کشاورزی و میکاییل جباروف، وزیر اقتصاد و مالیات جمهوری آذربایجان ، در نمایشگاه کشاورزی باکو حضور خواهد یافت.

در سال های گذشته ، رژیم صهیونیستی جمهوری آذربایجان را به منبع اصلی تامین نفت و بازار اصلی فروش تسلیحات خود تبدیل کرده است. تمرکز رژیم صهیونیستی بر بخش کشاورزی و باغداری جمهوری آذربایجان نیز حکایت از وجود دیگر طرح های فریبنده این رژیم برای کشاورزان و باغ داران جمهوری آذربایجان دارد.

منابع مطلع گزارش می دهند که رژیم صهیونیستی تحت پوشش طرح های کشاورزی و باغ داری و ایجاد روستای هوشمند در نزدیکی مرزهای ایران، به اقدامات خرابکارانه و جاسوسی مشغول است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....