تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 16:03
کد خبر : 9114

خوزستان در محاصره کرونا/ تداوم فعالیت در واحد‌های عملیاتی نفتی

خوزستان در محاصره کرونا/ تداوم فعالیت در واحد‌های عملیاتی نفتی

از اواسط هفته آینده که شیوع کرونا در برخی استان های جنوبی شدت گرفت، نگرانی در خصوص تعطیلی واحد‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر نیز بوجود آمد. از این رو بنا بر اعلام مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با عنایت به اطلاعیه استانداری خوزستان مبنی بر اعلام تعطیلی سازمان ­های دولتی و خصوصی ۱۶

از اواسط هفته آینده که شیوع کرونا در برخی استان های جنوبی شدت گرفت، نگرانی در خصوص تعطیلی واحد‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر نیز بوجود آمد.

از این رو بنا بر اعلام مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با عنایت به اطلاعیه استانداری خوزستان مبنی بر اعلام تعطیلی سازمان ­های دولتی و خصوصی ۱۶ شهر استان، از جمله شهرستان بندر ماهشهر و به جهت مراقبت و پیشگیری از انتشار بیماری کرونا از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت لغایت دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، در تاریخ مذکور کلیه واحدهای غیرعملیاتی شرکت ­های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تعطیل اعلام می گردد.

لازم به ذکر است، بنا به دستور و تاکید مدیریت ارشد شرایط اضطراری حضور مسئولین و کارکنان کلیدی لازم و تعیین نوع فعالیت بخش­ های غیرعملیاتى بنا به تشخیص مدیریت هر شرکت خواهد بود.

ضمناً لازم است، سایر کارکنان شاغل در بخش­ های عملیاتی نیز با رعایت الزامات ایمنی و مطابق با پروتکل های بهداشتی در محل کار فعالیت نمایند.

گفتنی است تعطیلی ادارات، بانک‌ها و اصناف غیر ضرور در ۱۶ شهرستان شامل شهرهای اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، رامهرمز، مسجدسلیمان، هفتکل، دشت آزادگان، ماهشهر، هندیجان، دزفول، شوش، شوشتر، گتوند، آبادان و خرمشهر تا روز دوشنبه این هفته ادامه دارد.

همچنین در خصوص تعطیلی واحد‌های پتروشیمی نیز مطابق اطلاعیه صادر شده، برای مراقبت و پیشگیری از انتشار بیماری کرونا از امروز تا روز دوشنبه، واحدهای غیرعملیاتی شرکت­های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تعطیل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....