تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 23:18
کد خبر : 24533

خواب سنگین حقوقی های این ۶۰ نماد!

خواب سنگین حقوقی های این ۶۰ نماد!

بررسی ها نشان می دهند که ۶۰ نماد طوری در صف فروش قفل شده اند که حتی معاملات روزانه آن ها نمی تواند قیمت پایانی را تغییر دهد. با این ۶۰ نماد آشنا شوید! از ۱۹ مرداد ماه که بازار سرمایه با اصلاح مواجه شد، برخی نمادها به صف های فروشی رفتند که این صف

بررسی ها نشان می دهند که ۶۰ نماد طوری در صف فروش قفل شده اند که حتی معاملات روزانه آن ها نمی تواند قیمت پایانی را تغییر دهد. با این ۶۰ نماد آشنا شوید!

از ۱۹ مرداد ماه که بازار سرمایه با اصلاح مواجه شد، برخی نمادها به صف های فروشی رفتند که این صف های فروش تا به امروز پابرجا بوده است.

این صف های فروش در حالی پابرجاست که در چهار روز متوالی بازار سبز بوده است. بررسی ها نشان می دهند که ۶۰ نماد به چنین وضعیتی گرفتار هستند و حقوقی این ۶۰ نماد گویا به خواب عمیقی فرو رفته اند.

 

به گزارش اقتصاددان به نقل از نبض بورس  ، صف های فروش این ۶۰ نماد به گونه ای است که حتی معاملات این نمادها نمی تواند قیمت پایانی را تغییر دهد و قیمت پایانی به صورت صدم درصدی در هر روز معاملاتی کاهش می یابد. البته در بین این نمادها، هستند نمادهایی که حتی حقوقی آن زحمت فروش مقدار کمی از سهام خود در روز را می کشد! این ۶۰ نماد عبارتند از:

“خکار، کماسه، خفنر، خچرخش، تکنو، کیسون، غبهار، فولای، شمواد، فمراد، وکادو، نتوس، لکما، وایران، ولیز، تکمبا، ثغرب، ثپردیس، سمایه، شساخت، غفارس، چافست، وملی، خلنت، خکمک، ثشرق، خکاوه، سیلام، فافزا، وسقم، کقزوی، فوکا، ثامان، فالوم، غدشت، فبیرا، سبزوا، وایرا، نطرین، بزاگرس، حاریا، غشاذر، دلقما، وآتوس، وحکمت، قاسم، تکمبا، غنوش، داراب، آینده، ثرود، تپمپی، فلوله، وپسا، ثتوسا، فنوال، غشوکو، سخزر، ثنور و ولتجار”.

این نمادها نقدشوندگی بالای بازار سرمایه را هم زیر سئوال برده اند. حتی بازگشت نوسانگیرها از ابتدای هفته جاری و اجبار نمادها به تعیین بازارگردان هم نتوانسته است این نمادها را از صف فروش جدا کند.

خیلی از سهامداران این نمادها مدت ها است که پول خود را در این نمادها بلوکه شده می بینند و این مسئله با تعلیق و یا توقف معاملات این نمادها هیچ تفاوتی نداشته است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....