تاریخ انتشار : یکشنبه 15 خرداد 1401 - 21:01
کد خبر : 89993

خلیلیان: روابط ناسالمی پشت‌پرده ساخت ‌متروپل بود

خلیلیان: روابط ناسالمی پشت‌پرده ساخت ‌متروپل بود

استاندار خوزستان با اشاره به عوامل ناشی در ریزش ساختمان متروپل گفت: متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابط ناسالمی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌هاست. به گزارش اقتصاددان از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان در حاشیه عیادت

استاندار خوزستان با اشاره به عوامل ناشی در ریزش ساختمان متروپل گفت: متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابط ناسالمی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌هاست.

به گزارش اقتصاددان از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان در حاشیه عیادت یکی از مصدومان حادثه متروپل در بیمارستان گلستان اهواز اظهار داشت: حادثه ریزش ساختمان متروپل ۳۷ مصدوم برجای گذاشت. اکثر مصدومان  این حادثه به صورت سرپایی یا در بیمارستان مراحل درمان را به اتمام رسانده و ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر  سه  مصدوم  آسیب دیده این حادثه در بیمارستان بستری هستند که یک مورد در  بیمارستان آبادان و ۲ مورد دیگر در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز بستری هستند.

استاندار خوزستان ادامه داد: خانم بستری در بیمارستان گلستان به علت جراحات ناشی از حادثه در حال درمان هستند که ضرورت داشت سرکشی از وی صورت گیرد و رسیدگی لازم انجام شود. خوشبختانه روند درمان خوب است اما برای بهبودی کامل نیازمند زمان هستند. طی این سرکشی با مصدوم و پدر وی گفتگو کردم و  روند درمانی به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: مصدوم دیگری در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است. براساس پیگیری‌های صورت گرفته نیاز به درمان و جراحی تکمیلی دارند و این موارد در حال انجام است.

صادق خلیلیان یادآور شد: امیدواریم حادثه متروپل درس عبرتی باشد تا ساختمان‌‎هایی که قرار است ساخته شود از نظر ضوابط فنی تحت نظر قرار گیرند و دیگر شاهد رقم خوردن چنین حوادثی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازد نباشیم.

وی بر برطرف کردن ضعف موجود در نظارت‌ بر ساخت و ساز‌ها تاکید کرد و گفت: ضعف نظارت و روابط ناسالمی پشت پرده ساخت و سازها  وجود داشته است.  متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابطی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌ها بوده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....