تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 19:47
کد خبر : 68915

خدمات به مردم در حوزه های مختلف گران ارایه می شود

خدمات به مردم در حوزه های مختلف گران ارایه می شود

  داود محمدی نماینده ادوار مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست مدیران استانی و شهری، استانداران ادوار قزوین، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، اعضا ادوار شورای اسلامی شهر و معتمدین شهر قزوین که در سالن مفاخر عمارت بلدیه برگزار شد ضمن تشکر از شورا و شهرداری قزوین، انعقاد

 

داود محمدی نماینده ادوار مردم شریف قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست مدیران استانی و شهری، استانداران ادوار قزوین، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، اعضا ادوار شورای اسلامی شهر و معتمدین شهر قزوین که در سالن مفاخر عمارت بلدیه برگزار شد ضمن تشکر از شورا و شهرداری قزوین، انعقاد این جلسات را جهت همدلی و هم افزایی مدیران استانی موثر دانست و گفت: وظیفه شوراهای اسلامی شهرها، شهردار و کادر مدیریت شهری تولید فکر و ریل گذاری برای حرکت در مسیر صحیح برای دستیابی به رشد و توسعه پایدار شهر است. تولید فکر و رهبری در دین مبین اسلام از اهمیت والایی برخوردار بوده به طوریکه برتری یک ساعت تفکر بالاتر از ۷۰ سال عبادت است و فلسفه این موضوع به واسطه تغییر و تحولی است که تزریق فکر صحیح می تواند در رشد یک مجموعه در پی داشته باشد.
داود محمدی افزود: امروزه در حوزه های مختلف، خدمت به مردم خیلی گران ارایه می شود و قیمت تمام شده خدمات به مردم باید در همه دستگاه های کشور من جمله شهرداری که از سازمان های گسترده و پیچیده با شرح وظایف بسیط مد نظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: ضمن اینکه خدمت به مردم گران ارایه می شود سرعت ارایه خدمات هم پایین است و قابل قبول نیست. در کنار این موارد کیفیت خدمات هم قابل قبول نیست و لذا برای اینکه رضایت مردم به عنوان ولی نعمتانمان را به دست بیاوریم باید خدمات ارزان،سریع و با کیفیت بالاتری را در شهرداری ها ارایه نمایید.
محمدی گفت: همان طور که برای تولید گواهی استاندارد در کارخانه ها و شرکت ها صادر می کنیم، بایستی در ادارات و شهرداری ها نیز ارایه خدمات از استانداردهای لازم و در شان مردم برخوردار باشد و خدمت استاندارد یعنی انجام کار ارباب رجوع در اسرع وقت، کیفیت بالا و کمترین هزینه.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در خصوص خود نظارتی و ارزیابی عملکردها گفت: برای دست یابی به خود نظارتی و ارزیابی عملکردها باید خط کش و معیار تعریف شود و امور کیفی را از طریق معیارهای کمی بسنجیم و اندازه گیری کنیم تا مشخص شود چه مقدار از اهداف محقق شده است. در حال حاضر به واسطه نبود خط کش و معیار اندازه گیری در ادوار مختلف همه مدیران و مسوولین عملکرد خود را درخشان ترین عملکرد تلقی می کنند و علت این برداشت، نبود معیاری برای اندازه گیری است.
وی اظهار داشت: شهرداری قزوین و شورا باید این معیارها را تعریف نمایند تا در پایان هر سال ارزیابی دقیق از عملکردها ارایه شود.
در پایان داود محمدی این نشست ها را راهی موثر برای تحقق مواردی دانست که طرح شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....