تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1400 - 15:50
کد خبر : 54477

خبر مهم برای مشمولین سهام عدالت به روش مستقیم

خبر مهم برای مشمولین سهام عدالت به روش مستقیم

مدیر نظارت بر ناشران گفت: مطابق با مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، تمام مشمولین سهام عدالت در روش مستقیم از تمام حقوق و مزایای سهامداری برخوردار شدند. اقتصاددان: محسن انصاری مهیاری، مدیر نظارت بر ناشران اظهار کرد: مطابق با مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، تمامی مشمولین سهام عدالت در روش مستقیم

مدیر نظارت بر ناشران گفت: مطابق با مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، تمام مشمولین سهام عدالت در روش مستقیم از تمام حقوق و مزایای سهامداری برخوردار شدند.

اقتصاددان: محسن انصاری مهیاری، مدیر نظارت بر ناشران اظهار کرد: مطابق با مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، تمامی مشمولین سهام عدالت در روش مستقیم از تمامی حقوق و مزایای سهامداری (شامل امکان حضور در مجمع، رأی دهی و …) برخوردار شدند.

انصاری مهیاری با اعلام این خبر گفت: سهامداران سهام عدالت در روش مستقیم می توانند در مجامع عمومی ۳۶ شرکت سرمایه پذیر سهام عدالت شخصاً حضور یافته و از طریق اعمال رأی خود در تصمیم گیری های این شرکت ها مشارکت کنند.

به گفته وی شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت می بایست اطلاعات سهامداران عدالت به روش مستقیم و سایر سهامداران خود را از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه دریافت کرده و در سامانه سهام خود جهت برگزاری مجامع عمومی اعمال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....