تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 19:15
کد خبر : 79769

خبر مهم برای سهامداران فولاد و فارس

خبر مهم برای سهامداران فولاد و فارس

کدال میزبان افزایش سرمایه سه شرکت بورسی بود. شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و  پالایش نفت تبریز افزایش سرمایه خود را ثبت کردند. شرکت‌های بورسی و فرابورسی برای رعایت اصل شفافیت باید عملکرد مالی خود را در سامانه کدال منتشر کنند. بر همین اساس سه شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را در این سایت

کدال میزبان افزایش سرمایه سه شرکت بورسی بود. شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و  پالایش نفت تبریز افزایش سرمایه خود را ثبت کردند.

شرکت‌های بورسی و فرابورسی برای رعایت اصل شفافیت باید عملکرد مالی خود را در سامانه کدال منتشر کنند. بر همین اساس سه شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را در این سایت ثبت کردند.

فولاد

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با نماد فولاد خبر از افزایش سرمایه ۹۵ درصدی خود داد. بر اساس گزارش منتشر در سایت کدال این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از ۲۹٫۳ هزار میلیارد تومان به ۵۷ هزار میلیارد تومان برساند.

افزایش سرمایه فولاد از محل سود انباشته، برای تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه، خرید دارایی‌های سرمایه‌ای ( ۵۰ دستگاه لکوموتیو) و تامین بخشی از سرمایه در گردش شرکت نیاز دارد.

فارس

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس در اطلاعیه سایت کدال اعلام کرد که سرمایه را خود را به ۴۸,۹۵۰ میلیارد تومان می‌رساند.

فارس منبع افزایش سرمایه ۷۱ درصدی را سود انباشته اعلام کرده است. علت این افزایش سرمایه جبران مخارج مشارکت انجام شده در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذاری است.

شبریز

شرکت پالایش نفت تبریز با نماد شبریز خبر از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی خود داد. قرار است سرمایه یک هزار میلیارد تومانی این شرکت به سه هزار میلیارد تومان برسد.

محل این افزایش سرمایه شبریز ۵۰ درصد مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و ۱۵۰ درصد از محل سود انباشته شرکت است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....