تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 22:06
کد خبر : 52358

خبر جدید از واریز یارانه معیشتی

خبر جدید از واریز یارانه معیشتی

مشتریان بانک سپه کی یارانه می‌گیرند؟ بیستمین مرحله یارانه معیشتی بنزین سه روز قبل واریز شده اما یارانه مشتریان بانک سپه هنوز پرداخت نشده است. قرار بود مشتریان این بانک امروز یارانه خود را بگیرند، آیا واریزی انجام شد؟ بیستمین مرحله یارانه معیشتی بنزین در روز پنجشنبه ۱۰ تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده،

مشتریان بانک سپه کی یارانه می‌گیرند؟

بیستمین مرحله یارانه معیشتی بنزین سه روز قبل واریز شده اما یارانه مشتریان بانک سپه هنوز پرداخت نشده است. قرار بود مشتریان این بانک امروز یارانه خود را بگیرند، آیا واریزی انجام شد؟

بیستمین مرحله یارانه معیشتی بنزین در روز پنجشنبه ۱۰ تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده، پس از گذشت سه روز از انجام این واریزی هنوز گروهی از مردم که از مشتریان بانک سپه هستند یارانه این ماه را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،   روز گذشته بسیاری از مخاطبان از عدم دریافت این یارانه گفتند، پیگیری‌ها از بانک سپه نیز حاکی از این بود که فایل ارسالی واریز یارانه بانک سپه به مشکل خورده. اما قرار بود یارانه مشمولان امروز واریز می‌شود.

در واقع بانک سپه روز گذشته گفته است که روز شنبه صبح یارانه مشتریان خود را واریز می‌کند اما به آن عمل نکرده است. پیگیری‌های مجدد تجارت‌نیوز در امروز حاکی از این است که یارانه معیشتی را امشب واریز می‌کند.

بانک سپه شماره ۱۵۵۷ را برای پاسخگویی به مشکلات مشتریان خود اعلام کرده، اپراتور این سامانه تلفنی می‌گوید علت واریز نشدن یارانه معیشتی ماه جاری در فایلی است که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای ما ارسال کرده. یعنی فایل واریزی تیر ماه بانک سپه مشکل داشته که یارانه واریز نشده است.

اظهارت برخی از مخاطبان در امروز را بخوانید:

«یارانه معیشتی ما هم به حساب سپه واریز میشد که این ماه واریز نشد»

«بانک سپه همیشه افتضاح بوده اون موقع که واریز دسته جمعی با فلش انجام می شد اینا هنوز از فلاپی دیسک استفاده می کردند»

«من یه کارگر هستم خداوکیلی به این یارانه خیلی احتیاج دارم ازمسولان بانک سپه میخوام یارانه رو بریزن حساب ممنون میشم»

«امروز ۱۲ تیر ساعت ۶ صبح هنوز واریز نکردن»

«من همسرم بیکار شده ،خدا میدونه خرج پنج نفر همین یارانه هست ،رفتم شیرخشک برای دخترم بخرم ،گفت موجودی نداره ،،گفتم خدایا این در روهم بستن»

«خوب یارانه سرموقع واریز نمیشه وبانک سپه بهونه درمیاره دوروزدیر واریزکنه بااین پول هنگفت چقدر سودبراخودش داره یه حساب بکنن میدونن چقدرشده لاقل یه پیامی میدادن به مردم»

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....