تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 18:28
کد خبر : 95181

خبر افزایش هزینه صدور گذرنامه تکذیب شد

خبر افزایش هزینه صدور گذرنامه تکذیب شد

رییس پلیس مهاجرت و گذر نامه فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: بر خلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند. اقتصاددان: از پلیس کشور، سردار علی ذوالقدری اظهار داشت: با

رییس پلیس مهاجرت و گذر نامه فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: بر خلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند.

اقتصاددان: از پلیس کشور، سردار علی ذوالقدری اظهار داشت: با توجه به عدم پیش بینی افزایش هزینه صدور گذرنامه در بودجه و اعتبار سالیانه کشور، هیچ برنامه ای برای تغییر در هزینه صدور گذرنامه وجود ندارد.

وی در ادامه توضیح داد: متاسفانه در روز های اخیر شاهد شایعات بی پایه و اساس مبنی بر افزایش هزینه گذرنامه در فضای مجازی منتشر وموجب دغدغه خاطر هموطنان شده است، لذا ضمن تکذیب شایعات منتشره مبنی بر افزایش صدور گذرنامه، از هم وطنان درخواست می‌شود به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه در خاتمه تاکید کرد: کسانی که در آینده نزدیک سفر خارج از کشور ندارند، برای ارائه درخواست صدور گذرنامه عجله نکنند و به مرور زمان ضمن مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست صدور گذرنامه خود را ارائه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....