تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 20:59
کد خبر : 30657

خانه‌های صادقیه تهران چند؟

خانه‌های صادقیه تهران چند؟

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌هایی که طی پاییز سال جاری در محله صادقیه تهران معامله شده است، می‌پردازد. اقتصاددان؛ صادقیه محله‌ای پر طرفدار و محبوب برای خرید مسکن در تهران است. این محله در غرب تهران و منطقه۲ شهرداری قرار دارد. قیمت مسکن در صادقیه به عوامل متعددی بستگی داشته و آپارتمان‌های آن

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌هایی که طی پاییز سال جاری در محله صادقیه تهران معامله شده است، می‌پردازد.

اقتصاددان؛ صادقیه محله‌ای پر طرفدار و محبوب برای خرید مسکن در تهران است. این محله در غرب تهران و منطقه۲ شهرداری قرار دارد. قیمت مسکن در صادقیه به عوامل متعددی بستگی داشته و آپارتمان‌های آن در بازه قیمتی گوناگونی معامله می‌شود.

در ابتدا لازم به ذکر است که؛ عواملی چون متراژ، سن بنا، امکانات، مواد و مصالح به کار رفته در ساختمان و… در تعیین قیمت مسکن نقش دارد؛ لذا قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از معاملاتی است که طی پاییز۹۹، انجام و در سامانه اطلاعات بازار و املاک ایران ثبت شده است؛ لذا اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها نداشته و ممکن است بر اساس عواملی چون متراژ، سن، شرایط فروشنده و خریدار… آپارتمان‌هایی با قیمت‌های بالا و یا پایین‌تر معامله و قیمت‌گذاری شده باشد.

یک واحد آپارتمان ۸۰متری و ۵سال ساخت در خیابان شهید بهداد شایق متری ۲۱میلیون و ۱۰۴هزار تومان معامله شد. قیمت مسکن جهت خرید واحدی ۷۶متری و ۱۹سال ساخت در خیابان ۱۵متری بهاران ۲۸میلیون و ۸۳۳هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

سن بنا عاملی مهم در تعیین قیمت مسکن است و اصولا آپارتمان‌های سن بالا به علت نیاز به بازسازی و… با قیمت پایین‌تری معامله مب‌شود. یک دستگاه آپارتمان ۷۲متری و ۳۹سال ساخت در میدان اول صادقیه متری ۲۹میلیون و ۸۰۱هزار تومان به فروش رفت. برای خرید واحدی ۹۴متری و نوساز در خیابان ۱۵متری بهاران باید ۴۴میلیون تومان در هر متر مربع پرداخت کرد.

واحدی ۱۱۰متری و ۲۷سال ساخت در خیابان ۱۲متری پاییزان متری ۳۰میلیون و ۴۰۱هزار تومان، یک خانه ۵۵متری و ۱۴سال ساخت در خیابان شهید موسوی متری ۲۹میلیون تومان، آپارتمانی ۸۵متری در خیابان ارمکان دو متری ۳۵میلیون و ۹۵۲هزار تومان و یک واحد ۱۱۲متری و نوساز در میدان دوم صادقیه متری ۳۴میلیون و ۸۲۱هزار تومان معامله شد.

برای خرید واحدی ۷۹متری و ۱۵سال ساخت در خیابان ۱۴متری یاسر ۲میلیارد تومان هزینه پرداخت شده است. قیمت مسکن برای خرید واحدی ۱۲۳متری و ۴۱سال ساخت در خیابان هشتم صادقیه دو میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان بود.

در پایان گفتنی است؛ به گفته کارشناسان مشاور املاکی که در صادقیه فعالیت دارند، قیمت مسکن در صادقیه از متری ۲۰میلیون تومان شروع شده و تا متری ۴۰میلیون تومان هم می‌رسد؛ معامله‌های با قیمت بالاتر معمولا برای آپارتمان‌های لوکس است که زیاد دیده نمی‌شود و معاملاتی با قیمت‌های پایین‌تر اصولا به علت شرایط فروشنده و نیاز فوری او به فروش است؛ گاهی هم قیمت‌گذاری پایین به شرایط نامناسب واحد باز می‌گردد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....