تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 18:04
کد خبر : 58750

حمید بروغنی: شرایط بازاریابی (مارکتینگ)در ایران مطلوب نیست!

حمید بروغنی: شرایط بازاریابی (مارکتینگ)در ایران مطلوب نیست!

به گزارش اقتصاددان؛ حمید بروغنی با بیان این که ایران در حوزه بازاریابی اینترنتی فاصله زیاد بسیاری از کشورهای جهان دارد افزود : نبود شرکت های فعال تخصصی در این زمینه یکی از بزرگترین مشکلات ایران در حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار می آید. به گفته وی یکی از اساسی‌ترین نیازهای صنعت بازاریابی آموزش به

به گزارش اقتصاددان؛ حمید بروغنی با بیان این که ایران در حوزه بازاریابی اینترنتی فاصله زیاد بسیاری از کشورهای جهان دارد افزود : نبود شرکت های فعال تخصصی در این زمینه یکی از بزرگترین مشکلات ایران در حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار می آید.

به گفته وی یکی از اساسی‌ترین نیازهای صنعت بازاریابی آموزش به روز و آشنایی با ابزارهای جدید بازاریابی دنیا است.

مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی جابه جایی مداوم نیروهای بازاریابی، نداشتن تجربه کافی ،نبود آموزشگاه های تخصصی مارکتینگ، ناتوانی انجام تحقیقات ساده بازار و نبود داده ها و اطلاعات موثق در شرکت های تحقیقاتی را از مهمترین مشکلات صنعت بازاریابی و نامطلوب شدن شرایط حوزه مارکتینگ در ایران برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....