تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401 - 15:30
کد خبر : 91262

حضور ایسکرا اتوالکتریک کروز در نمایشگاه خودرو اصفهان

حضور ایسکرا اتوالکتریک کروز در نمایشگاه خودرو اصفهان

شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از ۲۶ خرداد لغایت ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت. اقتصاددان: شرکت ایسکرا اتوالکتریک از شرکت های زیر مجموعه قطعه سازی کروز در حالی در نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته به خودرو حضور می یابد

شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از ۲۶ خرداد لغایت ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.

اقتصاددان: شرکت ایسکرا اتوالکتریک از شرکت های زیر مجموعه قطعه سازی کروز در حالی در نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته به خودرو حضور می یابد که این مجموعه در زمینه داخلی سازی دینام و استارت خودرو اقدامات ارزنده ای انجام داده است.

شرکت ایسکرا اتوالکتریک طی این سال ها به عنوان یک شرکت دانش بنیان توانسته ۹۰درصد تولیدات خود در زمینه دینام و استارت را داخلی سازی کند و صادرات قطعات تولیدی خود به کشورهای نظیر روسیه را در کارنامه خود دارد. همچنین توانسته مجموعه موتور فن را برای خودروهایی از قبیل پژو ۲۰۶، ۴۰۵، تیبا و… بومی سازی کند.

گفتنی است؛ بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ساعت ۱۸ بعداز ظهر از ۲۶ تا ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۱ از غرفه ایسکرا و دستاوردهای این مجموعه در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو بازدید به عمل آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....