تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 18:57
کد خبر : 40645

حسن روحانی، از رویا تا خوش خیالی

حسن روحانی، از رویا تا خوش خیالی

عبدالرحمن نیک سرشت دکتر حسن روحانی بی توجه به اوضاع احوال کشور و جهان این روزها خوش خیالانه حرف هایی می زند که نقدهای اساسی برآن ها وارد است، به گزارش سایت خبری عصرما، دکتر روحانی: آماده‌ایم اگر بگذارند تحریم‌ها را برداریم و آماده‌ایم اگر بگذارند قدم‌ها را برداریم تا بخشی و یا شاید همه

عبدالرحمن نیک سرشت

دکتر حسن روحانی بی توجه به اوضاع احوال کشور و جهان این روزها خوش خیالانه حرف هایی می زند که نقدهای اساسی برآن ها وارد است،

به گزارش سایت خبری عصرما، دکتر روحانی: آماده‌ایم اگر بگذارند تحریم‌ها را برداریم و آماده‌ایم اگر بگذارند قدم‌ها را برداریم تا بخشی و یا شاید همه تحریم‌ ها را برداریم.

وی همچنین ابراز نمودند؛ که تمام تلاش ما پایان دولت بدون تحریم و کرونا است؛ الان ترامپ رفته ولی آثار شوم آن اَبله هنوز باقی است.

به گزارش سایت خبری عصر ما، دکتر روحانی این گونه بیان داشته است؛ امروز هم مصوب کردیم بخش خصوصی هم بتواند با ارز نیمایی واکسن را با نظارت وزارت بهداشت وارد کند.

علی ایحال، این اخبار را اگر با واقعیت های موانع بر سر راه برداشتن تحریم ها در کارگروه ۱+۵ و مقابله با پاندومی کروناویروس و جهش های انگلیسی، فرانسوی، هندی، آلمانی و آفریقایی آن در ایران و کل جهان مقایسه کنیم بدرستی در خواهیم یافت که محل این حرف ها، به رویا و خوش خیالی نزدیک تر است تا حقایق ملموس روزگاری که در آن زندگی می نمائیم.

والسلام

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....