تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 20:07
کد خبر : 63862

حذف قرعه کشی خودرو از سال آینده؛ طرح جدید در راه است!

حذف قرعه کشی خودرو از سال آینده؛ طرح جدید در راه است!

طرح قرعه کشی خودرو از سال آینده حذف خواهد شد، خبری که وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست با فعالان بخش خصوصی اعلام کرد. اقتصاددان: طرح قرعه کشی خودرو به منظور دسترسی خودرو با قیمت مصوب به دست مصرف کننده واقعی از حدود ۳ سال پیش در دستور کار قرار گرفت، طرحی که

طرح قرعه کشی خودرو از سال آینده حذف خواهد شد، خبری که وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست با فعالان بخش خصوصی اعلام کرد.

اقتصاددان: طرح قرعه کشی خودرو به منظور دسترسی خودرو با قیمت مصوب به دست مصرف کننده واقعی از حدود ۳ سال پیش در دستور کار قرار گرفت، طرحی که از زمان اجرا چالش های بسیاری را در بازار به وجود آورد و موجب شد تا نه تنها خودرو با قیمت مصوب به دست مصرف کننده نرسد، بلکه بازار با دلالی خرید و فروش حواله نیز روبرو شد و این امر بر مشکلات بازار خودرو افزود. حال پس از سه سال

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران گفت: از سال آینده قطعا قرعه کشی نخواهیم داشت و برنامه جدیدی برای صنعت خودرو طراحی کرده ایم.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران، در خصوص برنامه های پیش رو بازار خودرو، گفت: سال آینده قطعا قرعه کشی نخواهیم داشت و برنامه جدیدی برای صنعت خودرو طراحی کرده ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....