تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 20:09
کد خبر : 76498

حباب سکه افزایش یافت

حباب سکه افزایش یافت

در معاملات صبح پنج‌شنبه ۱۴بهمن‌ماه حباب انواع سکه افزایش یافته و حباب سکه امامی به بیش از ۵۰۰هزارتومان رسیده است. اقتصاددان؛ در این ساعت از معاملات، هر سکه امامی با قیمت ۱۲میلیون و ۱۴۹هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین معاملات روز گذشته، حدود ۸۰هزارتومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد. روز گذشته سکه امامی ۱۲میلیون

در معاملات صبح پنج‌شنبه ۱۴بهمن‌ماه حباب انواع سکه افزایش یافته و حباب سکه امامی به بیش از ۵۰۰هزارتومان رسیده است.

اقتصاددان؛ در این ساعت از معاملات، هر سکه امامی با قیمت ۱۲میلیون و ۱۴۹هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین معاملات روز گذشته، حدود ۸۰هزارتومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد. روز گذشته سکه امامی ۱۲میلیون و ۷۰هزارتومان قیمت خورده بود.

نیم سکه نیز نسبت به دیروز حدود ۳۰هزارتومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد و به ۶میلیون و ۷۷۰هزارتومان رسیده است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته، ۶میلیون و ۷۴۰هزارتومان بود.

ربع سکه و سکه یک گرمی نیز نسبت به روز گذشته تغییری نداشتند و همچنان با قیمت ۳میلیون و ۷۷۰هزارتومان و ۲میلیون و ۲۷۵هزارتومان معامله می‌شوند.

همچنین هر گرم طلای ۱۸عیار، با حدود ۱۲هزارتومان افزایش قیمت نسبت به آخرین معاملات عصر دیروز، به یک میلیون و ۲۱۲هزارتومان رسیده است.

روز گذشته هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت یک میلیون و ۲۰۰هزارتومان معامله می‌شد.

قیمت معاملاتی اونس جهانی طلا هم نسبت به دیروز ثابت مانده و همچنان در محدوده قیمتی ۱۸۰۲دلار معامله می‌شود.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب انواع سکه نسبت به روز گذشته اندکی افزایش یافته است. به این ترتیب حباب سکه امامی به ۵۴۰هزارتومان رسیده است.نیم سکه نیز ۹۷۱هزارتومان حباب دارد. همچنین حباب ربع سکه و سکه یک گرمی به ترتیب ۸۶۸هزارتومان و ۸۴۵هزارتومان است.

بازار طلا هفته گذشته تحت تاثیر افزایش دوباره قیمت دلار آزاد که به ۲۸هزار و ۳۰۰تومان نیز رسیده بود و همچنین بالارفتن اونس جهانی طلا، اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد و قیمت سکه امامی به ۱۲میلیون و ۴۰۰هزارتومان نیز رسید.

اما پس از سقوط ۵۰دلاری قیمت اونس در هفته گذشته و همچنین بازگشت دلار آزاد به کانال ۲۷هزارتومان، به نظر می‌رسد طلا و سکه نیز ثبات قیمتی پیدا کرده و حتی می‌توان گفت رکود معاملاتی را تجربه می‌کند.

بازار طلای داخل تحت تاثیر عواملی چون قیمت ارز، اونس جهانی و اخبار سیاسی است و باید منتظر ماند و دید همگام با تغییرات این عوامل قیمت طلا و سکه نیز به کدام سو خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....