تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 19:21
کد خبر : 10227

|مشکلات بر طبقه کارگر طاقت‌فرسا و غیرقابل تحمل شده است

|مشکلات بر طبقه کارگر طاقت‌فرسا و غیرقابل تحمل شده است

_امام جمعه فسا :_ – بسیاری از مردم در زندگی روزمره‌شان به شدت دچار مشکل هستند ولی این مشکلات بر طبقه کارگر و آنها که درآمد ثابت ندارند ، طاقت‌فرسا و غیرقابل تحمل شده لذا مسئولین امر با مدیریت و نظارت بیشتر بار مشکلات را از دوش مردم کمتر کنند. – متولیان بر مراکزی که

_امام جمعه فسا :_

– بسیاری از مردم در زندگی روزمره‌شان به شدت دچار مشکل هستند ولی این مشکلات بر طبقه کارگر و آنها که درآمد ثابت ندارند ، طاقت‌فرسا و غیرقابل تحمل شده لذا مسئولین امر با مدیریت و نظارت بیشتر بار مشکلات را از دوش مردم کمتر کنند.

– متولیان بر مراکزی که در این ایام بازگشایی شده‌اند نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت کنند تا مردم کمتر آسیب ببینند.
متاسفانه مراکزی مثل پمپ بنزین‌ها و بانک‌ها و امثال آن، در رابطه با رعایت ارباب رجوع نسبت به دستورالعمل بهداشتی رها هستند و هیچ نظارتی نیست که در نتیجه آمار کرونا افزایش پیدا کرده و هیچ بازخواستی هم توسط مسئولین مافوق نمی‌شوند بلکه به جای آن، مردم مقصر می‌شوند و حال آنکه نباید ضعف و بی تفاوتی یک مسئولی به پای مردم نوشته شود.

اگر مسئول مربوطه در هر بخشی حقیقتا مسئولیت‌پذیر باشد و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زیرمجموعه خود نظارت جدی داشته باشد مشکلات ناشی از کرونا و افزایش آن هم پیش نمی آید ولی وقتی آن مسئول، احساس مسئولیت نمی کند در حق مردم ظلم و اجحاف می‌شود و زحمات بهداشت و درمان هم زیاد می‌شود.

– در روزگاری که بسیاری از خدمات به شبکه مخابرات وابسته است ، تلفن ثابت و موبایل و اینترنت بخش ششده و روستاها در حدود ١٠ ساعت قطع می شود و مراکز کسب و کار و خدمت رسانی به مردم تعطیل می‌شود که این به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

– مساله اتمام چندکیلومتر از باند دوم جاده فسا به نوبندگان – که بارها مسئولین قول اتمام آن را دادند و حتی وزیر راه ، در بازدیدشان از این جاده دستور و سپس قول دادند که تا قبل از نوروز ۹۹ تمام شود- ولی همچنان بلاتکلیف است و کسی هم پاسخگو نیست.

– امام جمعه فسا در خطبه دوم نمازِجمعه ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در اولین نمازجمعه فسا بعد از تعطیلات چند ماهه کرونایی و تشکر از اعضای ستاد نماز جمعه و برخی دستگاه‌ها که در برگزاری نمازِجمعه این هفته متحمل زحمت شدند، انتخاب جناب آقای دکتر فیروزی را به عنوان نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به ایشان تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....