تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399 - 20:54
کد خبر : 22271

جزییات وامهای دانشجویی دانشگاه آزاد در ترم جدید

جزییات وامهای دانشجویی دانشگاه آزاد در ترم جدید

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد جزییات وام های اعطایی به دانشجویان را در ترم جدید تحصیلی اعلام کرد. اقتصاددان: سید هادی سیدفضلی، در تشریح تسهیلات صندوق رفاه دانشگاه آزاد در ترم جدید تحصیلی اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان در راستای تحقق اهداف کلان دانشگاه بر ارائه مدل های حمایتی برای

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد جزییات وام های اعطایی به دانشجویان را در ترم جدید تحصیلی اعلام کرد.

اقتصاددان: سید هادی سیدفضلی، در تشریح تسهیلات صندوق رفاه دانشگاه آزاد در ترم جدید تحصیلی اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان در راستای تحقق اهداف کلان دانشگاه بر ارائه مدل های حمایتی برای تحصیل دانشجویان تاکید دارد و در حال برنامه ریزی و ایجاد شیوه های نوین اعطای تسهیلات است.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد ادامه داد: در همین راستا صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد از طریق انعقاد تفاهم نامه با بانک های عامل، نسبت به اعطای تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت کمک هزینه شهریه به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و ایجاد امکان پرداخت اقساطی شهریه اقدام کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مطابق تفاهم نامه های منعقده با ۲ بانک، امکان اعطای تسهیلات دانشجویی برای مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد شده است. بر همین اساس در مقطع کاردانی تا سقف ۵ میلیون تومان، مقطع کارشناسی تا سقف ۱۰ میلیون تومان، مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ۱۵ میلیون تومان و دکتری تخصصی و حرفه ای تا سقف ۴۰ میلیون تومان به صورت وام در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

سیدفضلی افزود: همچنین به منظور ترویج و احیای سنت قرض الحسنه و با توجه به لزوم ایجاد بستر مناسب جهت حمایتهای مالی از دانشجویان و خانواده آن ها، با دو بانک دیگر تفاهم نامه ای منعقد شده که مطابق با این تفاهم نامه دانشجویان می توانند از انواع تسهیلات بر اساس مقاطع تحصیلی تا سقف تعیین شده بهره مند شوند.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد گفت: بر همین اساس در مقطع کاردانی تا سقف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، مقطع کارشناسی تا سقف ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کارشناسی ارشد تا سقف ۱۰ میلیون تومان، دکتری تا سقف ۲۰ میلیون تومان به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلات پرداخت می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: کمافی السابق دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه آزاد می توانند از انواع تسهیلات قرض الحسنه شهریه (کوتاه مدت، میان مدت، بلندمدت و…) از محل منابع داخلی صندوق رفاه دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد، وام های قرض الحسنه بلندمدت شهریه وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت استفاده کنند.

سید فضلی در پایان گفت: تمامی فرایندهای مربوط به اخذ این تسهیلات به صورت مکانیزه و غیرحضوری در بستر وب و از طریق سامانه‌ آموزشی دانشگاه و سامانه ساجد به آدرس www.sajed.iau.ir صورت می پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....