تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 10:58
کد خبر : 71771

جزئیات حادثه امروز قطار مترو کرج

جزئیات حادثه امروز قطار مترو کرج

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف دو قطار مترو با یکدیگر، در محدوده ایستگاه چیتگر خبر داد و گفت: ۱۹ دستگاه آمبولانس به محل برخورد دو قطار در خط ۵ متروی تهران اعزام شده است. مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت ٧:٠۴ دقیقه روز جاری یک مورد برخورد دو قطار در خط مترو

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف دو قطار مترو با یکدیگر، در محدوده ایستگاه چیتگر خبر داد و گفت: ۱۹ دستگاه آمبولانس به محل برخورد دو قطار در خط ۵ متروی تهران اعزام شده است.

مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت ٧:٠۴ دقیقه روز جاری یک مورد برخورد دو قطار در خط مترو کرج به سمت تهران، نرسیده به چیتگر در محدوده ایستگاه چیتگر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۱۹ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اولین آمبولانس اورژانس در مدت زمان یک دقیقه به محل رسید.

سخنگوی اورژانس با بیان اینکه علاوه بر اعزام ۱۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شد، گفت: اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار گرفت.

خالدی اظهار کرد: جمعا ۱۱ نفر از سرنشینان قطار نیز با آمبولانس منتقل شدند که متاسفانه یک نفر بد حال است. ۹ نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

تعطیلی متروی کرج-تهران

روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد: باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد. مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....