تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 - 20:46
کد خبر : 89874

جزئیات جدید از طرح نان یارانه‌ای در گیلان

جزئیات جدید از طرح نان یارانه‌ای در گیلان

مدیر پروژه سامانه مدیریت آرد و نان گیلان، بانک سپه را بانک عامل در اجرای طح مذکور دانست و افزود: تعداد ۴۰۹۵ دستگاه پوز تخصصی در نظر گرفته شده و ۲۵۳۸ دستگاه آن آماده تحویل به نانوایان است. زمان شروع طرح نان یارانه‌ای در گیلان علی عابدین پور، از آغاز اجرای طرح فروش هوشمند نان از

مدیر پروژه سامانه مدیریت آرد و نان گیلان، بانک سپه را بانک عامل در اجرای طح مذکور دانست و افزود: تعداد ۴۰۹۵ دستگاه پوز تخصصی در نظر گرفته شده و ۲۵۳۸ دستگاه آن آماده تحویل به نانوایان است.

زمان شروع طرح نان یارانه‌ای در گیلان

علی عابدین پور، از آغاز اجرای طرح فروش هوشمند نان از هفته آینده در گیلان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح، نانوایی‌های گیلان مجهز به دستگاه کارتخوان ویژه خرید نان می‌شوند و مردم می‌توانند نان را به قیمت یارانه‌ای بخرند.
وی بانک سپه را بانک عامل در اجرای طح مذکور دانست و افزود: تعداد ۴۰۹۵ دستگاه پوز تخصصی در نظر گرفته شده و ۲۵۳۸ دستگاه آن آماده تحویل به نانوایان است.

نانوایان چگونه کارتخوان جدید می‌گیرند؟

مدیر پروژه سامانه مدیریت آرد و نان گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با بیان اینکه برای تحویل پوزها نیازی به مراجعه نانوایان به بانک نیست، عنوان کرد: در سراسر استان نمایندگان شعب بانک سپه این پوزها را آماده می‌کنند و تحویل نانوایی‌ها می‌دهند.

عابدین پور ادامه داد: این کارتخوان ها هوشمند هستند و بر پایه سیستم عامل اندروید راه انداری می‌شوند و نرم افزاری روی آن نصب شده که بسیار ساده است و همشهریان می‌توانند سهل و آسان از آن استفاده کنند.

محدودیتی برای خرید نان وجود دارد؟

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر هیچ محدودیتی برای خرید نان وجود ندارد، اضافه کرد: مردم می‌توانند با هر کارت عضو شتاب هر تعداد نان که می‌خواهند با این پایانه‌ها خریداری کنند.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....