تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 17:31
کد خبر : 53949

جریمه ۵۰ میلیونی برای غیبت سرمربیان در نشست‌ خبری

جریمه ۵۰ میلیونی برای غیبت سرمربیان در نشست‌ خبری

فدراسیون فوتبال جرایم جدیدی برای غیبت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست‌های خبری در نظر گرفته است. به گزارش اقتصاددان به نقل از سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال، جرایم جدیدی برای غیبت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست‌های خبری در نظر گرفته خواهد شد. پیش از برای غیبت سرمربیان در نشست‌های خبری به طور میانگین

فدراسیون فوتبال جرایم جدیدی برای غیبت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست‌های خبری در نظر گرفته است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال، جرایم جدیدی برای غیبت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست‌های خبری در نظر گرفته خواهد شد.

پیش از برای غیبت سرمربیان در نشست‌های خبری به طور میانگین جریمه نقدی ۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده بود. سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال از افزایش ۱۰ برابری رقم جریمه سرمربیان خبر داد و برای مرتبه اول سرمربیان با جریمه ۵۰ میلیون تومانی روبه‌رو خواهند شد و در صورت تکرار رقم جریمه به شکل تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد و در نهایت منجر به محرومیت سرمربیان تیم‌ها خواهد شد.

همچنین مکانیزیمی صورت خواهد گرفت که این جرایم از سوی خود سرمربیان لیگ برتری پرداخت شود و به باشگاه‌ها ارتباطی نداشته باشد و آیین‌نامه جدید جرایم سرمربیان لیگ برتری از فصل آینده لیگ برتر فوتبال اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....